Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Ble slutt for ca to måneder siden mellom meg og eksen, flyttet ut for 1 måned siden. Vi hadde vært sammen i 4 år. Han så på meg da bare som en venn, og han sa da at han ville være alene. Men vi hadde et fint brudd

Etter bruddet var han veldig på med at vi skulle være venner, han ville ha kontakt og at vi kunne finne på ting sammen. Vi har møttes et par ganger og han har ringt for å spørre hvordan det går. Gjør meg ingenting å ha kontakt med han eller treffe han

Vi har tydelig kjemi og gnist. Men ut av det blå blir han kald, virker ikke som den glade og livlige personen som han bruker å være. Da hadde vi rett før møttes, alt var fint. Det var små erting , han sa at han var glad i meg og ville ha klemmer. Så begynner han å ignorere meg, svarer meg ikke på meldinger. Kan gå noen timer før han i det hele tatt ser dem. 

Fikk melding fra han om at han ønsket å være litt i fred, men at vi kunne se om vi fant på noe etterhvert. Sa til han at det har vært naturlig for meg å ta kontakt med han når jeg har behov for å snakke med noen. Har slitt litt psykisk, har dårlig selvbilde og selvtillit osv. Dette vet bare han, han har vært der hele tiden. Så får jeg melding tilbake fra eksen at det får ny typen stå for, noe jeg ikke synes var så hyggelig sakt.  Slettet meldinger og bilder rett før det, noe han vet. For å ikke ta kontakt med han, men han vet ikke at det var derfor. Har gitt han fred, null kontakt i mange dager. Måtte sende han ei melding i går om noe viktig. Da ignorerer han meg igjen, svarer ikke på telefonen. Så skrev jeg til han at jeg ikke vet om jeg klarer å ha noe mer med han å gjøre. Så får jeg plutselig melding om at han tror det beste er å blokke han, at det sikkert er best sånn for at jeg skal komme meg videre. Men at han innerst inne vil ha kontakt etterhvert. 

Har kommet meg en god del videre, gjort nye ting. Gått turer, vært med venner og familie osv. 

Har god kontakt med søsteren hans og hun snakker mye med han, tviler på at det er noen andre inne i bildet. Han gjorde det hvertfall tidligere ganske tydelig at han vil være alene. Han vet at det hadde såret meg

Er så frustrert og blir forvirret. Har bare vært der for han, støttet han og visst at jeg bryr meg og er glad i han. Han har ikke sakt at han ikke vil være venn eller at han ikke vil ha noe med meg å gjøre. Har spurt han om han ikke vil være venn lengre og ikke vil ha noe med meg å gjøre. Fikk ingen svar, han kunne i det minste ha sakt om han ikke ville det.

Har full forståelse for at det er tungt for han også, men synes bare at ting ikke gir helt mening.

Vet ikke hva jeg skal gjøre? Skal jeg bare glemme han? Vil jo gjerne være venn med han, men derimot ikke om det forsetter sånn her. 

Han er egentlig veldig snill, god og har et ufattelig god hjerte. Så det at han er sånn her overrasker meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er en ex. Det er best for dere begge at dere dropper kontakten og kommer dere videre begge to. Dette blir bare rot og drama med grubling og frem og tilbake.

Anonymkode: 65d63...14b

• Liker 3
Skrevet

Altså, du behandler ham jo som om dere fremdeles skulle være sammen. Tipper det blir for mye for ham, rett og slett. 

Anonymkode: 1e438...0ba

• Liker 4
Skrevet

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Altså, du behandler ham jo som om dere fremdeles skulle være sammen. Tipper det blir for mye for ham, rett og slett. 

Anonymkode: 1e438...0ba

Vet kanskje ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg og forholde meg når det kommer til å være venner.

Skrevet
Username1 skrev (1 minutt siden):

Vet kanskje ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg og forholde meg når det kommer til å være venner.

det er vel ikke i kortene for deg da å ha en eks som venn.... 

Anonymkode: 2f782...682

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

det er vel ikke i kortene for deg da å ha en eks som venn.... 

Anonymkode: 2f782...682

Nei, kanskje ikke

Skrevet

Han er lei av å bli brukt som en søppelbøtte. Han ønsker ikke være psykologen din lenger. 
Du har ingen rett til å kreve at han fortsatt skal være der for deg. 

Anonymkode: 3d932...9d3

• Liker 1
Skrevet

han vil komme seg videre å det er ikke så lett når man henger med eksen

Anonymkode: add42...c47

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...