AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Del Skrevet 19. september 2022 Noen som vet hvordan gynekolog kan se forskjell på rester etter abort i livmor og "bare" ekstra tykke slimhinner? Var til undersøkelse nå, og lege sa at jeg har rester på 17mm. Men hvordan kan man se forskjell? Har det skjedd noen at det blir sagt at man har rester, men at lege tok feil og at det istedet var ekstra tykke slimhinner, evt. ny graviditet? Eller er det umulig nærmest for en gynekolog å blande sammen hva som er rester og hva som er slimhinnen i livmor? Anonymkode: f8179...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Del Skrevet 19. september 2022 Er det ingen som vet noe om dette? Og, må alle rester komme ut eller hender det at kroppen "absorberer" rester? Anonymkode: f8179...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 20. september 2022 #3 Del Skrevet 20. september 2022 Jeg lurer på det samme... Har du tatt ny hcg prøve da? Den burde være forhøyet om du har rester igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #4 Del Skrevet 21. september 2022 Erosrose skrev (18 timer siden): Jeg lurer på det samme... Har du tatt ny hcg prøve da? Den burde være forhøyet om du har rester igjen Ja, tatt blodprøve men ikke fått svar ennå. Men har negative gtester i alle fall. Anonymkode: f8179...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 21. september 2022 #5 Del Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, tatt blodprøve men ikke fått svar ennå. Men har negative gtester i alle fall. Anonymkode: f8179...d38 Det har jeg også🙈 venter på hcg svar imorgen. Tror jeg har hatt eggløsning også, så vi får se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå