Pipaluk Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 (endret) Ang dette dødsfallet med han som omkom i august. Har han klatret på rekkverket for at det skulle skje? Uforsiktighet? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0GeX26/mann-omkom-etter-fallulykke-paa-kiel-fergen Endret 19. september 2022 av Pipaluk
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 Alkoholpåvirket i kombinasjon med å ulovlig ta seg over stengte porter og barrierer? Anonymkode: 2dfaa...8e2 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 Dumme mennesker finnes overalt Anonymkode: 9c57b...281 2
Pipaluk Skrevet 19. september 2022 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dumme mennesker finnes overalt Anonymkode: 9c57b...281 Eller fulle? Kan kan bare skylde på fylla her? Endret 19. september 2022 av Pipaluk
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #5 Skrevet 19. september 2022 Pipaluk skrev (1 time siden): Eller fulle? Kan kan bare skylde på fylka her? Drikker man til man er så full så er man rett og slett et dumt menneske Anonymkode: 9c57b...281 4
kraftwerk Skrevet 19. september 2022 #6 Skrevet 19. september 2022 (endret) Pipaluk skrev (5 timer siden): Ang dette dødsfallet med han som omkom i august. Har han klatret på rekkverket for at det skulle skje? Uforsiktighet? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0GeX26/mann-omkom-etter-fallulykke-paa-kiel-fergen Var det ikke en i fjor som falt over bord også? Nei, uforståelig - har selv vært på Kiel fergen en gang. Og da var jeg helt øverst, ute på dekk når det var mørkt. Var så redd for å skade meg eller falle, at jeg gikk inn igjen. Og jeg var full 😅🙈. Noen blir jo svært beruset og havner i uheldige situasjoner, kanskje krangler med folk - eller skal tøffe seg litt. En svært uheldig kombinasjon med et så potent rusmiddel som alkohol. Noen mennesker eier ikke begrensninger eller hemninger, alkohol er som sagt svært potent - og da kan ting gå feil. Endret 19. september 2022 av kraftwerk 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #7 Skrevet 20. september 2022 kraftwerk skrev (20 timer siden): Var det ikke en i fjor som falt over bord også? Nei, uforståelig - har selv vært på Kiel fergen en gang. Og da var jeg helt øverst, ute på dekk når det var mørkt. Var så redd for å skade meg eller falle, at jeg gikk inn igjen. Og jeg var full 😅🙈. Noen blir jo svært beruset og havner i uheldige situasjoner, kanskje krangler med folk - eller skal tøffe seg litt. En svært uheldig kombinasjon med et så potent rusmiddel som alkohol. Noen mennesker eier ikke begrensninger eller hemninger, alkohol er som sagt svært potent - og da kan ting gå feil. potent? er da ikke potent i det hele tatt😂 Anonymkode: 96046...7c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå