Gå til innhold

Hvordan faller man flere dekk fra Kielferga?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alkoholpåvirket i kombinasjon med å ulovlig ta seg over stengte porter og barrierer? 

Anonymkode: 2dfaa...8e2

• Liker 2
Skrevet

Dumme mennesker finnes overalt

Anonymkode: 9c57b...281

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dumme mennesker finnes overalt

Eller fulle? Kan kan bare skylde på fylla her?

Endret av Pipaluk
Skrevet
Pipaluk skrev (1 time siden):

Eller fulle? Kan kan bare skylde på fylka her?

Drikker man til man er så full så er man rett og slett et dumt menneske

• Liker 4
Skrevet (endret)
Pipaluk skrev (5 timer siden):

Ang dette dødsfallet med han som omkom i august. Har han klatret på rekkverket for at det skulle skje?

Uforsiktighet?

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0GeX26/mann-omkom-etter-fallulykke-paa-kiel-fergen

Var det ikke en i fjor som falt over bord også? 

Nei, uforståelig - har selv vært på Kiel fergen en gang. Og da var jeg helt øverst, ute på dekk når det var mørkt. Var så redd for å skade meg eller falle, at jeg gikk inn igjen. Og jeg var full 😅🙈

Noen blir jo svært beruset og havner i uheldige situasjoner, kanskje krangler med folk - eller skal tøffe seg litt. En svært uheldig kombinasjon med et så potent rusmiddel som alkohol. Noen mennesker eier ikke begrensninger eller hemninger, alkohol er som sagt svært potent - og da kan ting gå feil.

Endret av kraftwerk
  • Liker 1
Skrevet
kraftwerk skrev (20 timer siden):

Var det ikke en i fjor som falt over bord også? 

Nei, uforståelig - har selv vært på Kiel fergen en gang. Og da var jeg helt øverst, ute på dekk når det var mørkt. Var så redd for å skade meg eller falle, at jeg gikk inn igjen. Og jeg var full 😅🙈

Noen blir jo svært beruset og havner i uheldige situasjoner, kanskje krangler med folk - eller skal tøffe seg litt. En svært uheldig kombinasjon med et så potent rusmiddel som alkohol. Noen mennesker eier ikke begrensninger eller hemninger, alkohol er som sagt svært potent - og da kan ting gå feil.

potent? er da ikke potent i det hele tatt😂

Anonymkode: 96046...7c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...