Gå til innhold

Han hørte ikke på meg da jeg skulle gi ham munnsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en kjæreste som utrolig nok aldri har opplevd å bli sugd. Eksen hans gjorde det ikke og han har rett og slett aldri opplevd det. Så jeg ville glede ham, og krøp under dyna. Men først hadde jeg fått ham til å love å ikke komme. Jeg liker ikke at det går i munnen min. Det var greit og han var ivrig, så jeg krøp ned på ham og gjorde det beste jeg kunne. Men han ga f... og bare lot det komme mens jeg hadde ham langt inne, uten å si ifra eller noe. Jeg ble drittsur og nå kan han bare glemme det. Å holde avtaler når det kommer til sex er viktig eller så forsvinner mye av tilliten.

Anonymkode: 36ae6...e3e

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok 

Anonymkode: e09cb...019

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Han klarte vel ikke å holde igjen da. Herregud.

Anonymkode: 3504f...579

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ok

Anonymkode: 354a1...3a7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har fått en kjæreste som utrolig nok aldri har opplevd å bli sugd. Eksen hans gjorde det ikke og han har rett og slett aldri opplevd det. Så jeg ville glede ham, og krøp under dyna. Men først hadde jeg fått ham til å love å ikke komme. Jeg liker ikke at det går i munnen min. Det var greit og han var ivrig, så jeg krøp ned på ham og gjorde det beste jeg kunne. Men han ga f... og bare lot det komme mens jeg hadde ham langt inne, uten å si ifra eller noe. Jeg ble drittsur og nå kan han bare glemme det. Å holde avtaler når det kommer til sex er viktig eller så forsvinner mye av tilliten.

kanskke han ikke klarte å holde seg. Det var sikkert ikke med vilje

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Første gang noen suger ham, du tar han dypt inn og så mister han kontrollen? Rart 😄

SELVSAGT  kommer han ukontrollert.

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Hva sa han til at han ikke holdt det han lovet da?

• Liker 1
Skrevet

Hjelpes... så han mister kontrollen og du blir fly forbanna? Han har aldri opplevd det før og det er helt uforståelig at han mista kontrollen? Og hvorfor skulle han ikke komme? Hva med precum, er det ikke greit heller? 

Anonymkode: 0b73b...1c1

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner deg godt.

utrolig urutinert av han å ikke si i fra når han nærmet seg.

Skjønner veldig godt at du ikke gidder det der noe mer.

Anonymkode: 8fbe2...256

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Gi ham litt slækk da. Det var første gangen. Om vi skulle dømt alle ut fra første gangen så er det vel aldri noen som hadde fått hverken ligge eller ha oralsex mer enn en gang.

Anonymkode: c3c0d...df5

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For et enormt problem... 

Anonymkode: f60af...f86

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Forstår deg godt. 

Forhåpentligvis forstår han også at det ikke blir flere ganger. 

Selv om det var første gang for ham så er det faktisk mulig å si ifra, selv om han ikke kunne stoppe det. 

Anonymkode: c1afa...efe

• Liker 6
Skrevet

Det er så jævlig ekkelt å få det i munnen, så jeg skjønner deg faktisk.🤢 det er varmt og det smaker som meeeeel

Anonymkode: 132e6...d71

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Han har jo tydeligvis hatt sex før og kjenner til hvordan utløsning virker, så da er det rimelig ugreit å la det gå når du ettertrykkelig har sagt at det ikke er lov. 

• Liker 9
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Stakkars mann, han klarte vel ikke å holde igjen. Skal ikke være lett å være mann. Jeg klarer heller ikke å holde igjen min orgasme, så jeg skjønner han veldig godt. 

Opplevde selv en mann som aldri hadde blitt sugd før og han besvimte et øyeblikk når jeg sugde han . Nå fikk han en dårlig opplevelse  med deg, om du kjeftet på han fordi han kom. Nå tør han vel ikke å ha oralsex igjen, siden det var feil av han å komme.  

Skrevet
Mysticgirl skrev (7 minutter siden):

Stakkars mann, han klarte vel ikke å holde igjen. Skal ikke være lett å være mann. Jeg klarer heller ikke å holde igjen min orgasme, så jeg skjønner han veldig godt. 

Opplevde selv en mann som aldri hadde blitt sugd før og han besvimte et øyeblikk når jeg sugde han . Nå fikk han en dårlig opplevelse  med deg, om du kjeftet på han fordi han kom. Nå tør han vel ikke å ha oralsex igjen, siden det var feil av han å komme.  

Fikk selv kjeft av den første kjæresten min fordi jeg kom inni henne. Hun var første jeg hadde sex med og hun gikk på p-piller.

Det var skikkelig vondt at hun ble så sur. Veldig dårlig opplevelse 

• Liker 3
  • Hjerte 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Honeywell skrev (1 minutt siden):

Fikk selv kjeft av den første kjæresten min fordi jeg kom inni henne. Hun var første jeg hadde sex med og hun gikk på p-piller.

Det var skikkelig vondt at hun ble så sur. Veldig dårlig opplevelse 

Skjønner deg veldig godt. Hadde jeg fått beskjed av en mann, at jeg ikke måtte komme om han slikket meg eller hadde sex med han, hadde jeg avstått. Kommer jeg, så kommer jeg, uten mulighet til å stoppe det :P 

Skrevet

Smålig av deg å blir sur for det. 

Anonymkode: 1c090...4cd

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Det vitner om manglende respekt for deg og når han ikke respekterer seksuelle grenser og nedverdiger deg på den måten hadde det faktisk vært dumpegrunn for meg av rent prinsipp! Ingen skal få slippe unna med å tro at de kan oppføre seg sånn! 

Anonymkode: 5cce2...972

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han klarte vel ikke å holde igjen da. Herregud.

Anonymkode: 3504f...579

Herregud det er IKKE noe problem å si "nå kommer jeg straks". Alle kjenner når orgasmen bygger seg opp og dette blir som å sitte å drite på fanget til noen med vilje bare for å teste grenser istedet for å si fra at bæsjen er på vei og reise seg opp 

Anonymkode: 5cce2...972

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...