Gå til innhold

Si fra nå med en gang eller om 16 minutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp til å velge. Skal jeg si fra om at jeg ønsker å skrives ut fra psykiatrisk i dag nå med en gang eller om 15 min? Jeg er litt sånn at jeg tenker det vil være stor forskjell på om jeg sier fra nå eller om 20 min. Hva tror du?

Ja, jeg vet jeg er rar. Men jeg fikk tanken om å reise hjem for 40 min siden og når jeg først får en tanke må det skje fort.

Anonymkode: 70d13...605

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innlegget ditt var veldig rotete og uforståelig, så jeg tenker at du nok ikke er klar for å skrives ut enda.

Anonymkode: 0cf26...f69

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Innlegget ditt var veldig rotete og uforståelig, så jeg tenker at du nok ikke er klar for å skrives ut enda.

Anonymkode: 0cf26...f69

Hva var det som var rotete og uforståelig? Kan forsøke forklare bedre.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg trenger hjelp til å velge. Skal jeg si fra om at jeg ønsker å skrives ut fra psykiatrisk i dag nå med en gang eller om 15 min? Jeg er litt sånn at jeg tenker det vil være stor forskjell på om jeg sier fra nå eller om 20 min. Hva tror du?

Ja, jeg vet jeg er rar. Men jeg fikk tanken om å reise hjem for 40 min siden og når jeg først får en tanke må det skje fort.

Si fra med en gang… jeg måtte vente en time!

Anonymkode: fa0ca...766

Skrevet

Dra hjem så slipper vi alle disse trådene fra psykiatrisk avdeling.

Anonymkode: 8bef3...a54

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Si fra med en gang… jeg måtte vente en time!

Anonymkode: fa0ca...766

Jeg fikk ikke reise i dag da behandler ikke var på jobb, så måtte vente til i morgen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dra hjem så slipper vi alle disse trådene fra psykiatrisk avdeling.

Anonymkode: 8bef3...a54

Dette er eneste tråden jeg har opprettet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk ikke reise i dag da behandler ikke var på jobb, så måtte vente til i morgen.

Det fikk jeg beskjed om en gang også, men så lenge du er der frivillig så kan de ikke nekte deg å dra hjem bare fordi din behandler ikke er på jobb. Be de spørre en annen lege. 

Anonymkode: 8ff4f...f48

Skrevet

Hvorfor vil du skrives ut?

Skrevet

Jeg tenker at hvis den eneste grunnen til at du vil skrives ut er en idé du plutselig fikk så bør du la det være. Du bør ha en bedre grunn hvis du skal reise hjem.

Anonymkode: 547d0...2d5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg tenker at hvis den eneste grunnen til at du vil skrives ut er en idé du plutselig fikk så bør du la det være. Du bør ha en bedre grunn hvis du skal reise hjem.

Anonymkode: 547d0...2d5

Ja, du har vel egentlig rett, det er bare det at det er veldig vanskelig for meg å være innlagt når det er så begrenset. 

Skrevet

Det er vel poenget ved å være innlagt?  At du ikke skriver deg ut før behandleren har klarert deg frisk nok til å være ute i samfunnet igjen. Slike rare innfall er hverken du eller andre tjent med. Hold deg på Sandviken du. 

Anonymkode: b4c45...7f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...