Gå til innhold

Chatte med flere samtidig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier dere å chatte med flere samtidig på datingappene? Jeg gjør det selv, men merker det er turn off om en potensiell date gjør det samme. Dobbeltmoralsk😅  Siden man kan se når andre var aktive sist er det jo lett å følge med på. 

Anonymkode: c631f...809

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chatter egentlig med bare en av gangen. Men er det ingen følelser i bildet, men kanskje et vil bli, så kan jeg det.

Men så snart jeg har funnet en jeg vil satse på, så holder jeg meg til han ene.

Skrevet

Jeg kan chatte med et par stk om gangen fram til jeg evt har møtt noen og ønsker å møte vedkommende igjen. Da legger jeg bort de andre (sier ifra hvorfor). Det er ikke bevisst eller noe, men noen ganger så får man flere matcher samtidig, og jeg ser ikke noe galt i å sjekke ut flere parallelt. 90% av de blir aldri til noen date uansett.

Anonymkode: 7a48d...aa5

Skrevet

Chatter med de jeg anser som venner som jeg vet aldri kommer til å møte. Hvis jeg kjeder meg.

Anonymkode: 77728...66e

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Chatter med de jeg anser som venner som jeg vet aldri kommer til å møte. Hvis jeg kjeder meg.

Hater sånne som deg..... Kaster bort tiden til folk og gir falske forhåpninger. 

Anonymkode: 29b22...ec7

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Som regel ikke, menn det hender. Tar ikke kontakt med flere om jeg allerede har en samtale gående, men ignorerer heller ikke eventuelle innkommende. Pleier som regel ikke å møte mer enn én av gangen. Blir det en andre date lar jeg appen ligge.

Anonymkode: fda2c...420

Skrevet

Tja. Hva med å gjøre mot andre slik du selv ønsker å bli behandlet? :)

Anonymkode: 33f8d...d71

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tja. Hva med å gjøre mot andre slik du selv ønsker å bli behandlet? :)

Anonymkode: 33f8d...d71

Hvaffornoe… oppføre seg anstendig? I 2022???

Det er det verste jeg har hørt.

Skrevet

Jeg syns denne nettdatingen er kjempevanskelig. Prøver å gjøre det så «riktig» som mulig, men det føles ofte kjipt likevel. Om noen jeg vet jeg ikke er interessert i tar kontakt, sier jeg enten høflig fra med en gang og ønsker personen lykke til videre, men da blir de fornærmet over at jeg avviser de så fort. Hvis jeg derimot skriver et par dager og blir litt kjent, men likevel ikke føler dette kan bli noe for min del, så sier jeg også høflig fra. Men da er det også galt, og de mener jeg burde sagt fra med en gang. De blir også sure hvis jeg ikke vil legge de til på snap og Facebook, selv om jeg ikke vil legge til noen på SoMe før jeg møter en jeg dater og har forhåpninger til. Tør omtrent ikke være på disse datingsidene lenger.

Anonymkode: 434e9...1b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hater sånne som deg..... Kaster bort tiden til folk og gir falske forhåpninger. 

Anonymkode: 29b22...ec7

Selvsagt vet de at jeg ikke er interessert har sagt fra om det før men vi diskuterer alt mellom himmel og jord og de menna er bare ute etter lettvindt sex så jeg syns det er spennende å følge med på deres eskapader med damer😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...