AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Del Skrevet 19. september 2022 Hvilke produkter bruker dere? Og hvordan unngå at det blir for shiny? Tror jeg har normal hud. Til dels tørr rundt nesepartiet/panne på vinterstid. Anonymkode: 7fc8d...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 19. september 2022 #2 Del Skrevet 19. september 2022 Blander inn flytende highlighter i foundation og presser inn pudder i t-sonen så jeg ikke ender opp med å se fet ut i huden. Pudrer du ned hele ansiktet forsvinner litt av poenget. Også passer jeg på at basen er gjennomfuktet med serum og kremer og diverse. Bruker jeg fuktmaske før jeg tar på foundation får jeg alltid et fint resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Del Skrevet 19. september 2022 Bruker en fet fuktighetskrem Avene tolerance cream for dry skin også legger sminka på og bruker mattende pudder på toppen. Da ser det ut som gløden kommer innenfra men syns helt ærlig det kan bli litt for mye i blandt så må matte ned med pudder gjennom dagen Anonymkode: f19a5...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 19. september 2022 #4 Del Skrevet 19. september 2022 Bruker L'oreal tinted serum og den har mye glød i seg selv. Ellers er det godt med fukt, og en primer med glød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #5 Del Skrevet 19. september 2022 Bruker elemis superglow primer. Så bruker jeg make-up mekka sitt setting-pudder etter foundationen. Sprayer på med Lyko sin egen glow-spray utover dagen. Sminken sitter som støpt hele dagen. Anonymkode: b01ec...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Del Skrevet 19. september 2022 Jeg sluttet å sminke huden noen uker etter at jeg begynte bruke Ole Henriksen hudpleie. Fikk jevnere hudtone på et vis. Venninner syntes jeg så freshere ut. Det var under pandemien, så de hadde ikke sett meg på en stund. Jeg bruker Truth serien. Og Glow toner hver kveld, samt nattkremen Transform Plus. Ingen andre hudprodukter i ansiktet bortsett fra solkrem ved behov. Jeg har sett nettsider oppgi feil info om Ole Henriksen så les gjerne på hjemmesiden https://olehenriksen.com/collections/truth Men da jeg først begynte med kremene tok jeg for mye på, og fikk kviser. Jeg bruker mye mindre av disse kremene, og masserer inn med to fingre. Og produkter med C-vitamin bør oppbevares mørkt i kjøkeskap så de ikke okisiderer så fort. Anonymkode: 5463e...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #7 Del Skrevet 19. september 2022 Kjøleskap! Ikke kjøkeskap 😂 Jeg synes produktene er dyre, så jeg pleier å kjøpe på nett i Black Friday uka. Anonymkode: 5463e...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå