AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Del Skrevet 19. september 2022 Hei hei. Jeg hadde katten min til kontroll for noen uker siden grunnet en annen kronisk lidelse som er under kontroll. Både jeg og veterinær var bekymret for svært raskt vekttap hos pus og det ble tatt røntgen som viste en stor sternal lymfeknute og blodprøver som viste høye verdier av immunceller. Han mistenkte kreft, men kunne ikke si hvilken type før det tas flere prøver. Så i morgen skal han ta vevsprøver, som vil koste rundt 17 000 kroner. Han er forsikret, men jeg har brukt opp nesten alt for i år så må betale det meste selv. Jeg er så redd for hvor mye videre behandling vil koste og hvor mye det vil kreve av pus. Jeg har valgt å ikke avlive han ennå da veterinæren ønsket utredning først. Pus er i fin form, spiser og drikker som vanlig og er ute hele tiden. Han virker ikke smertepreget på noe som helst vis. Han er 10 år gammel, så han er ikke ung men kan fremdeles ha mange år igjen av livet. Det jeg lurer på er egentlig om noen her har hatt katt under behandling av kreft og vet sånn ca pris og omfanget av dette? Takk for svar Anonymkode: 0be73...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Del Skrevet 19. september 2022 Ser jo nå at veterinærer i Norge ikke anbefaler behandling av kreft da cellegift er svært kostbart og krevende for pus. Er det da nødvendig å ta den timen i morgen til 17 000 kroner for å få beskjed om at han bør avlives? Synes dette var vanskelig.. Anonymkode: 0be73...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå