Gå til innhold

Kjærlighetssorg, jeg vil ta avskjed med ham på en god måte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en 21 år gammel jente og jeg har aldri hatt det så vondt i mitt liv som nå, jeg er blitt forlatt av gutten jeg elsker, og jeg vet ikke om jeg noengang blir lykkelig igjen. For 3 mnd siden dukket en annen gutt opp i livet mitt, en kjempesterk spanjol, og jeg var sammen med ham en måneds tid før jeg brøt med ham igjen og var deretter tro mot eksen min, jeg var aldri i tvil om at det var han jeg ville ha, men jeg ble forført av den andre... Eksen min fikk vite om utroskapen da han så en sms på mobilen min, spurte meg om det, jeg var ærlig i håp om at han ville tilgi meg, men han forlot meg samme dag og jeg brøt sammen. Vi hadde store planer om å bo sammen og å gifte oss og nå orker jeg ikke mere. Jeg møter ikke på jobb. Han vil ikke snakke med meg lenger, han legger på når jeg ringer og svarer ikke mine beskjeder. Jeg har ikke mulighet for å ta avskjed med ham, jeg aksepterer hans avgjørelse om å avslutte forholdet med meg, men jeg vil si til ham at jeg fortsatt elsker ham, og fortsatt bare føler velvilje for ham og ønsker ham lykke til videre. Jeg har nytt hvert eneste sekund sammen med ham og kommer alltid til å være takknemlig for den tiden jeg fikk med ham resten av livet, selvom det ikke varte evig. Jeg vil bare se en mann som jeg elsker lykkelig i livet sitt, det er det viktigste…. 

Jeg har gitt opp drømmen om å få komme tilbake til ham, selvom det bare er ham jeg vil ha og elsker. Det vil alltid være den største synd i livet mitt, at jeg kunne såre en mann jeg elsker så høyt. 

J21

Anonymkode: 3b4ab...336

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karma kalles dette. Stakkars eksen din, bra han kom seg unna! 🤮

Anonymkode: 1c35c...93c

• Liker 5
Skrevet

Kjærlighetssorg er helt grusomt, selv om det er selvforskyldt her så har du min medfølelse.

Slutt og prøv og kontakt han, han skylder deg ikke å gi deg denne gode avskjeden du krever av han. Han skylder deg ingenting. Du har såret han dypt og han må få lov til å avslutte det på sin måte, ikke din, og få rom til å lege og komme over det.

Kanskje dere en gang inn i fremtiden når begge er over det kan ha en sivilisert og avsluttende samtale om det og kanskje du til og med kan få tilgivelse, men den tiden er ikke nå. 

Nå må du klare deg selv. Det er vondt nå, men tiden leger faktisk alle sår. Du har fått deg en lærepenge for resten av livet.

Anonymkode: 44627...6b9

• Liker 4
Skrevet

Livet ditt vil bringe med seg mye fint og rart, også mer kjærlighet. Ikke minst vil impulskontroll bli lettere å få til når du blir eldre, så du ikke ødelegger langsiktige mål. 

Anonymkode: 76ff5...b0a

• Liker 4
Skrevet

Herregud

Anonymkode: 6a872...1c6

• Liker 1
Skrevet

Kjærlighetssorg er forferdelig, men her klarer jeg ikke synes synd i deg. La han være, du har gjort han nok vondt. Voks opp før du går inn i forhold på nytt. 

• Liker 5
Skrevet

Går det an å være mer selvsentrert?

Slutt å kontakte eksen din!

Det du gjorde var utilgivelig, og særdeles selvforskyldt. Han skylder deg ingenting. 
Helt seriøst, hvorfor skal han måtte høre at du fremdeles elsker ham? 

Anonymkode: 3465d...4b6

• Liker 3
Skrevet

Livets iboende faenskap dette.
Ta det med ro, unge dame. Kjærlighetssorg føles enestående ekte og uoverkommelig i din alder. Men det er bare å nyte livet med selvklandring mens du ennå er ung. Etter hvert som du blir eldre lærer du å gi faen, både i ting og mennesker + finner ut at alt egentlig er alle andres, i hvert fall menns skyld!
Til slutt ender du opp som en bitter innesluttet tastaturkriger på kvinneguiden med motvilje og skylapper for andre meninger enn dine egne. Gode framtidsutsikter.

En bedre idè er å ikke la deg knekke av stygge kommentarer, men heller innse at dette ikke er ditt livs krise. Den har du stadig til gode. Lær av dine feil. Rett deg opp og gi slipp på denne ...mannen!

Anonymkode: 323a4...b6c

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hei. Jeg er en 21 år gammel jente og jeg har aldri hatt det så vondt i mitt liv som nå, jeg er blitt forlatt av gutten jeg elsker, og jeg vet ikke om jeg noengang blir lykkelig igjen. For 3 mnd siden dukket en annen gutt opp i livet mitt, en kjempesterk spanjol, og jeg var sammen med ham en måneds tid før jeg brøt med ham igjen og var deretter tro mot eksen min, jeg var aldri i tvil om at det var han jeg ville ha, men jeg ble forført av den andre... Eksen min fikk vite om utroskapen da han så en sms på mobilen min, spurte meg om det, jeg var ærlig i håp om at han ville tilgi meg, men han forlot meg samme dag og jeg brøt sammen. Vi hadde store planer om å bo sammen og å gifte oss og nå orker jeg ikke mere. Jeg møter ikke på jobb. Han vil ikke snakke med meg lenger, han legger på når jeg ringer og svarer ikke mine beskjeder. Jeg har ikke mulighet for å ta avskjed med ham, jeg aksepterer hans avgjørelse om å avslutte forholdet med meg, men jeg vil si til ham at jeg fortsatt elsker ham, og fortsatt bare føler velvilje for ham og ønsker ham lykke til videre. Jeg har nytt hvert eneste sekund sammen med ham og kommer alltid til å være takknemlig for den tiden jeg fikk med ham resten av livet, selvom det ikke varte evig. Jeg vil bare se en mann som jeg elsker lykkelig i livet sitt, det er det viktigste…. 

Jeg har gitt opp drømmen om å få komme tilbake til ham, selvom det bare er ham jeg vil ha og elsker. Det vil alltid være den største synd i livet mitt, at jeg kunne såre en mann jeg elsker så høyt. 

J21

You fucked up. Deal with it. Har man eksklusivt forhold lar man seg ikke forføre av andre så enkelt er det. Lær av det til neste forhold.

Anonymkode: af34a...234

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Livets iboende faenskap dette.
Ta det med ro, unge dame. Kjærlighetssorg føles enestående ekte og uoverkommelig i din alder. Men det er bare å nyte livet med selvklandring mens du ennå er ung. Etter hvert som du blir eldre lærer du å gi faen, både i ting og mennesker + finner ut at alt egentlig er alle andres, i hvert fall menns skyld!
Til slutt ender du opp som en bitter innesluttet tastaturkriger på kvinneguiden med motvilje og skylapper for andre meninger enn dine egne. Gode framtidsutsikter.

En bedre idè er å ikke la deg knekke av stygge kommentarer, men heller innse at dette ikke er ditt livs krise. Den har du stadig til gode. Lær av dine feil. Rett deg opp og gi slipp på denne ...mannen!

Anonymkode: 323a4...b6c

Hahaha tastatur kriger kg ??😂😂😂😂 hørtes fælt ut.

Anonymkode: af34a...234

Skrevet

Bla-bla.. det går over!

Anonymkode: efb5e...051

Skrevet

Uansett hva alle sammen sier og mener om meg, så kan jeg ikke si annet enn at jeg elsker ham av hele mitt hjerte. Og det vil jeg alltid gjøre.

Skrevet (endret)
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Uansett hva alle sammen sier og mener om meg, så kan jeg ikke si annet enn at jeg elsker ham av hele mitt hjerte. Og det vil jeg alltid gjøre.

Mange skriver mye røffe kommentarer her inne.

Vi gjør alle feil i livet. Ingen er feilfri. Og uansett: kjærlighetssorg er vondt. ❤. Jeg har medfølelse for deg for jeg vet at vi gjør alle feil.  Du er bare et menneske  Og dette er en veldig kjedelig konsekvens av en feil begått. 

Forsøk å gjøre ditt beste videre i livet og tenk fornuft. Fortid er Fortid. Nåtid er nåtid ❤ . Vil han ikke snakke med deg, så får han bare være. Du har forsøkt. Viktig å akseptere feil som er begått og fortid, men lære av den. 

Endret av Eloise12345
Skrevet

Det kommer til å gå helt fint, sånn er livet og man skal prøve og feile litt.

Føles sikkert som verdens undergang men om noen år så ler du av det, god bedring;)

• Liker 1
Skrevet

Hva med å sende han et brev, si unnskyld, at du fortsatt har følelser og vil ha han tilbake, men forstår om han ikke greier tilgi dette også, eller brev med levert blomsterbukett eller noe. Bare noe som er litt mindre invaderende enn at du ringer, eller oppsøker han. Han er trolig veldig sint og veldig skuffet nå så gi han tid..

Anonymkode: 3a548...cbf

• Nyttig 1
Skrevet

Han har det nok like vondt som deg

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan være, men det er ikke nyttig for ham å høre om det.

Egentlig tvert imot, for hvis en som elsker ham behandler ham sånn, hvordan skal han kunne stole på noens kjærlighet? 

Anonymkode: 76ff5...b0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...