AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Hei, Jeg er en mann som ble forlatt i juni ifjor - jeg savner enda eksen veldig mye. Hovedgrunnen til hun gikk var økonomi - ifølge henne. Jeg eier hus - Hun kjøpte seg aldri inn i mitt hus, og hun flyttet tilbake til moren. Vi har og et felles barn. Jeg er svært økonomisk av meg og klarer meg fint alene - Jeg har barnet 50% og han har det greit. Jeg savner denne dama noe ekstremt - økonomien kunne vi ordnet opp i hvis vi pratet sammen - jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke ga etter når vi var sammen og lot henne få mer viljen sin. Hun ønsker ikke ha kontakt med annet enn vårt felles barn, dette er noe jeg respekterer. Men kjenner savnet er stort etter henne og vil egentlig prate med henne om hvor det gikk galt .... :( Av og til skulle jeg ønske hun kjeftet meg huden full så jeg kunne få litt distanse og kjenne på det jeg ikke likte med henne når vi var i forhold. Jeg vil egentlig forsøke å få henne tilbake.... og vil gi henne det hun ønsker... :( Jeg leser side opp og side ned på forumet for å finne en "løsning", men når damer har bestemt seg så har de bestemt seg.... Anonymkode: 248ee...5e9 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 Hva er det med disse kvinnene som forventer at de skal få i pose og sekk bare fordi de hadde sex med en mann og som 9 måneder fikk barn med denne mannen? Forstår de ikke at dette konseptet har gått helt ut på dato? I 2022 så er det veldig usexy å bruke økonomi for å få viljen sin? Du er ikke den første som får dette brukt mot deg, om det er noen trøst. Er det ikke enda bedre at du finner deg en kvinne som er økonomisk uavhengig av deg, og som ikke bruker økonomi, eller manglende giverglede. La andre få problemet med eksen, hun er ikke stort å samle på Anonymkode: 14766...1c4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 Jeg blir så takknemlig for mannen min når jeg leser sånt som dette. Har er den rauseste personen jeg kjenner, deler gladelig med alle han er glad i. Fra først date var det klart at vi begge hadde samme syn på dette, og vi fikk felles økonomi med en gang vi flyttet sammen. 15 år senere har vi skapt en familie og har en stor omgangskrets med rause venner (man høster som man sår). Ingen snur på krona eller krever vippsing etter middagsbesøk, og alle bidrar med det de kan enten penger, tid, fysisk hjelp eller noe annet. ❤️ Anonymkode: bf749...9f8 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 Jeg vil enda ha eksen fra 17 år siden tilbake. Man må bare leve videre i livet fordet Anonymkode: 45637...370 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #5 Skrevet 19. september 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vil enda ha eksen fra 17 år siden tilbake. Man må bare leve videre i livet fordet Anonymkode: 45637...370 Wøøøooww!! Finnes det virkelig flere som meg? Som blir beskyldt for å henge seg fast i fortiden og aldri kommer seg videre. Du vil vel ikke ende opp sånn, ts? Kan ikke anbefales. Mye bortkastet energi på selvdestruktiv selvmedlidenhet. Anonymkode: 55a0c...555 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei, Jeg er en mann som ble forlatt i juni ifjor - jeg savner enda eksen veldig mye. Hovedgrunnen til hun gikk var økonomi - ifølge henne. Jeg eier hus - Hun kjøpte seg aldri inn i mitt hus, og hun flyttet tilbake til moren. Vi har og et felles barn. Anonymkode: 248ee...5e9 Hva mener du med økonomi? Var du gjerrig mot henne? Anonymkode: df562...1cc 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #7 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Wøøøooww!! Finnes det virkelig flere som meg? Som blir beskyldt for å henge seg fast i fortiden og aldri kommer seg videre. Du vil vel ikke ende opp sånn, ts? Kan ikke anbefales. Mye bortkastet energi på selvdestruktiv selvmedlidenhet. Anonymkode: 55a0c...555 Jada, vi er nok ganske mange. Anonymkode: 38586...e55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå