AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Når man skal endre førerkort fra stort rosa til slik lite som er gyldig, er det nok å ha med gammelt førerkort eller må man ha mer legitimasjon? Har ikke pass eller ID-kort Anonymkode: 66d27...73a
Mokkilokki Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Når man skal endre førerkort fra stort rosa til slik lite som er gyldig, er det nok å ha med gammelt førerkort eller må man ha mer legitimasjon? Har ikke pass eller ID-kort Anonymkode: 66d27...73a Jeg fikk ikke endret førerkortet før jeg hadde med pass eller ID kort. Så måtte kjøre hjem og hente det. Du kan ringe de og høre hva andre bevis holder. De godtok ikke bare førerkortet jeg hadde som er det samme du har. Det var ikke utgått engang. Det kn være du kan bruke bankkort med bilde på, de godtar ikke uten.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 Mokkilokki skrev (2 minutter siden): Jeg fikk ikke endret førerkortet før jeg hadde med pass eller ID kort. Så måtte kjøre hjem og hente det. Du kan ringe de og høre hva andre bevis holder. De godtok ikke bare førerkortet jeg hadde som er det samme du har. Det var ikke utgått engang. Det kn være du kan bruke bankkort med bilde på, de godtar ikke uten. ok. Var det jeg var redd for. Da får jeg vente til jeg får id-kort. Anonymkode: 66d27...73a
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): ok. Var det jeg var redd for. Da får jeg vente til jeg får id-kort. Anonymkode: 66d27...73a Du bør være kjapp å få ID kort. For det førerkortet du har går snart ut. Anonymkode: e6c29...eb3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 Er fortsatt noen banker som tilbyr bankkort med bilde/id, men da må du følgelig være kunde der da. Er bare å ta en telefon å høre. Bankkort får du på ca en uke. Nasjonalt ID kort tar ca 6-7 uker i skrivende stund. Grunnen til at rosa førerkort ikke godtaes som leg hos vegvesenet er fordi bildet er eldre enn 15 år. Selv fornyet jeg rosa førerkort med bankkort som hadde like gammelt bilde som førerkortet, ca 25 år... men det sa ikke jeg noe om 😉 Antagelig så holder jeg meg godt 😁 Anonymkode: 423d1...52a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå