Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte tidlig i mnd betale strømregning for august mnd, og den var uten strømstøtte. Det sto at strømstøtten fra nå blir utbetalt av nettselskapet. Så jeg måtte betale den gigaregningen. Men når kommer denne strømstøtten da??? Jeg har vært blakk i flere uker allerede! Har ikke penger til mat eller andre regninger. 

Noen som vet når den kommer??

Anonymkode: 8e71c...2ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den kommer når du får regningen fra din nettleverandør, men den bruker å komme omtrentlig samtidig, anbefaler å prøve med gjennomfakturering (Dvs din strømlevrandør samkjører nettleien på en regning)

Ikke alle har dette spesielt Tibber og annet "app baserte" videreselgere

Endret av NakenPanda
Leif var her
Skrevet

Har du sjekket at nettselskapet har kontonr ditt? Logg deg inn på nettselskapet ditt og se hva som ligger av fakturaer der. Jeg måtte sende de en epost med kontonr siden de ikke hadde det (jeg kom nylig til området).

Anonymkode: 72e42...96d

Skrevet

Hvordan har du fått strømstøtten din før da? Den er jo ikke akkurat flunkandes ny….

Skrevet
Sugar&Spice skrev (15 minutter siden):

Hvordan har du fått strømstøtten din før da? Den er jo ikke akkurat flunkandes ny….

Sikkert samme som meg, at det er blitt trukket fra regningen før du betaler. 

Her har det såvidt jeg vet ikke vært noe endring på det men det varierer kanskje fra sted til sted og selskap.

Anonymkode: f7439...3eb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sikkert samme som meg, at det er blitt trukket fra regningen før du betaler. 

Her har det såvidt jeg vet ikke vært noe endring på det men det varierer kanskje fra sted til sted og selskap.

Anonymkode: f7439...3eb

Kan godt hende det har vært en endring, men det er rimelig spesielt hvis selskapet bare helt plutselig fjerner nettleie fra fakturaen og ikke gir beskjed til alle kundene sine! 

Det er det jeg reagerer på… Tviler på at det har skjedd! 

Anonymkode: 925a9...0d7

Skrevet

Jeg fikk ikke utbetalt i juni/juli/august. 
Men fikk utbetaling nå i september. 
For juni/juli/august, så står det ganske tydelig på nettselskapet sine sider at beløpet er overført neste faktura, og at beløp under 100kr overføres neste faktura. 

Hva står på fakturaene dine hos nettselskapet? 

Skrevet

Hvorfor betalte du ikke den omtrent samtidig med når utbetalingen kommer? Regningen forfaller omtrent på samme dag som utbetalingsdato for strømstøtten fordi grunnlaget for begge regningene er klart samtidig. 

Strømregningen forfaller jo ca i løpet av denne uka. Det har ikke vært noen vits i å skulle betale den noe før.

Anonymkode: 01df2...1a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...