Gjest PanteneProVVV Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Har vi kommet dit i dag at menn som løper rundt og sjekker damer på byen er en smule avlegs? Ja, man blir selvfølgelig smigret, men det er vel fåtallet av kvinner som faktisk blir med en totalt ukjent mann hjem? Man vet jo at man er sånn ca. nr 52 i rekken av de han har prøvd seg på den helga, temmelig desperat og løs i strikken med andre ord. Etter hva jeg har observert av heldige utfall i sjekkeverden har mannen vist sin interesse, bydd på seg selv med humor og glimt i øyet for så å trekke seg tilbake, hvis kvinnen er interessert kommer hun til han og sjekker han opp. Noen tanker om dette?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 PanteneProVVV skrev (2 minutter siden): Har vi kommet dit i dag at menn som løper rundt og sjekker damer på byen er en smule avlegs? Ja, man blir selvfølgelig smigret, men det er vel fåtallet av kvinner som faktisk blir med en totalt ukjent mann hjem? Man vet jo at man er sånn ca. nr 52 i rekken av de han har prøvd seg på den helga, temmelig desperat og løs i strikken med andre ord. Etter hva jeg har observert av heldige utfall i sjekkeverden har mannen vist sin interesse, bydd på seg selv med humor og glimt i øyet for så å trekke seg tilbake, hvis kvinnen er interessert kommer hun til han og sjekker han opp. Noen tanker om dette? Hvis jeg liker noen så sier jeg det. Anonymkode: a1ded...2aa
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 Har aldri forsøkt å sjekke opp noen. Det orker jeg ikke. Om noen er interessert, så forventer jeg at de gjør det kjent. Anonymkode: cda81...66c
Gjest PanteneProVVV Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis jeg liker noen så sier jeg det. Anonymkode: a1ded...2aa Så enkelt kan det altså gjøres. Men funker det? Og er du mann?
Snok1 Skrevet 19. september 2022 #5 Skrevet 19. september 2022 Begge deler hender, og begge deler ca hvert skuddår. Jeg er så fornøyd dette opplegget jeg tror det er designet for meg.
Trolltunge Skrevet 19. september 2022 #6 Skrevet 19. september 2022 Jeg sjekket opp min mann, og flørtet såpass direkte med menn jeg likte at jeg veldig tydelig ga initiativet til dem. Oppmuntret og la det i hendene deres. Så jeg er vel en sjekker, selv om jeg har blitt sjekket opp betydelig flere ganger enn jeg har tatt initiativet. Jeg har vært i forhold "hele livet", så mest av markedet, og bom for de som har sjekket opp.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #7 Skrevet 19. september 2022 Noen få menn står for all mannlig sjekking. Til og med disse karene har veldig lav suksessrate, det er liten vits å sjekke med mindre man ikke bryr seg om hundrevis av krasse avvisninger 😅 (eller ser ut som Jason Momoa eller noe slik). De få mannlige sjekerne er veldig synlige, men jeg tror egentlig det først og fremst er kvinner som tar initiativ. Ved å være direkte, eller ved å indirekte gi beskjed om interesse. Anonymkode: c7452...a9c
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #8 Skrevet 19. september 2022 Hvorfor er sjekking synonymt med at man må bli med noen hjem fra byen? Når det er målet har du rett i at de fleste damer hater å bli sjekket opp. Men du er vel klar over at det går an å sjekke opp noen på en høflig og hyggelig måte med intensjon om å bli kjent, og hvis det faller seg naturlig utveksle nummere om det er kjemi for å bli enda mer kjent? Den type sjekking er helt innafor og velkomment hos de fleste single. Anonymkode: a91a0...b5c 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #9 Skrevet 19. september 2022 Ingen av delene. Anonymkode: 153e2...157
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå