Gå til innhold

PMDD - Noen som har erfaringer med progesteron krem mot dette?

Anbefalte innlegg

Hei.

Kvinne på 39 år som sliter utrolig med depresjon, utmattelse, angst, søtsug osv. rundt eggesløsning.
Jeg fikk diagnosen bipolar 2 pga dette. Noe de har fjernet i ettertid da de ikke får det helt til å stemme. 
Har nå etterhvert innsett at det er PMDD jeg har. Noen som har erfaringer med dette? Noen som har prøvd progesteron krem og hatt effekt? Andre tips mot dette?

Fortsetter under...

Meowe skrev (1 time siden):

Hei.

Kvinne på 39 år som sliter utrolig med depresjon, utmattelse, angst, søtsug osv. rundt eggesløsning.
Jeg fikk diagnosen bipolar 2 pga dette. Noe de har fjernet i ettertid da de ikke får det helt til å stemme. 
Har nå etterhvert innsett at det er PMDD jeg har. Noen som har erfaringer med dette? Noen som har prøvd progesteron krem og hatt effekt? Andre tips mot dette?

Leveres ikke progesterontilskudd som tabletter? Eller er det et poeng at det må bli tatt opp gjennom huden? Ble bare litt nysgjerrig.

Anonymkode: e737f...dad

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Leveres ikke progesterontilskudd som tabletter? Eller er det et poeng at det må bli tatt opp gjennom huden? Ble bare litt nysgjerrig.

Anonymkode: e737f...dad

Jeg vet egentlig ikke. Kan ikke så mye om dette. Har lest litt om at noen bruker krem som tas opp gjennom huden. Men, mulig det finnes tabletter også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...