Gjest PanteneProVVV Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Inspirert av en annen tråd her inne; i hvilken rekkefølge vil du rangere disse egenskapene til en (fremtidig) partner? Og er du mann eller kvinne? Utseende Intelligens Empati Humor Trygg/stødig
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 Så vanskelig! Fordi mange av de er så kjempeviktig. Empati og intelligens er nesten like høyt for meg. Kvinne, 40 Empati Trygg/stødig Intelligens Humor Utseende Anonymkode: bd82f...484
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 Selv om mange vil rangere empati etc. høyest så vet jeg ikke helt om jeg kjøper det. Dette er egenskaper som man verdsetter i et etablert forhold, mens det gjerne er mer overfladiske egenskaper som gjør at man går inn i forholdet til å begynne med. Anonymkode: d73b9...636
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 Empati Trygg/stødig Humor Intelligens Utseende Men alle punktene er jo deal-breaker til en viss grad. Det kan være verdens mest empatiske person uten at det hadde hjulpet dersom han veide 250 kg.. Anonymkode: 0686a...f2b 1
Gjest PanteneProVVV Skrevet 19. september 2022 #5 Skrevet 19. september 2022 Humor Trygg/stødig Intelligens Empati Utseende
Stonegiant Skrevet 19. september 2022 #6 Skrevet 19. september 2022 (endret) Utseende Trygg/stødig Intelligens Empati Humor Endret 19. september 2022 av Stonegiant
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #7 Skrevet 19. september 2022 Vanskelig, alle betyr noe for meg. Er kvinne. Utseende må nederst da, siden de andre er helt essensielle egenskaper. Jeg bryr meg om utseendet, men ikke om jeg må velge mellom om han skal være pen eller ha empati 😅 Empati Intelligens Humor Trygg/stødig Utseende Anonymkode: 66055...bba
MissIndependent45 Skrevet 19. september 2022 #8 Skrevet 19. september 2022 PanteneProVVV skrev (2 timer siden): Inspirert av en annen tråd her inne; i hvilken rekkefølge vil du rangere disse egenskapene til en (fremtidig) partner? Og er du mann eller kvinne? Utseende Intelligens Empati Humor Trygg/stødig K45: Intelligens. Humor Empati Trygg/stødig. Utseende
exictence Skrevet 19. september 2022 #9 Skrevet 19. september 2022 Jeg er kvinne Trygg/stødig Empati Humor Intelligens Utseende 1
Ænema Skrevet 19. september 2022 #10 Skrevet 19. september 2022 humor trygg stødig utseende empati intelligens
Blåjojo Skrevet 19. september 2022 #11 Skrevet 19. september 2022 Trygg/stødig Humor Empati utseende Intelligens 1
Trolltunge Skrevet 19. september 2022 #12 Skrevet 19. september 2022 Humor er lett å sette først, siden jeg åpenbart faller for akkurat det. Resten var ikke like enkle, men tror; Trygg/stødig (i første omgang å føle meg vel og trygg med vedkommende, i forhold i mer utvidet betydning) Intelligens Utseende Empati (Litt usikker på hvordan man er trygg/stødig uten dette, siden det for min del ligger i å være trygg og stødig. Derfor på sisteplass, fordi jeg da tolker det som utpreget empatisk.)
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #13 Skrevet 19. september 2022 Trygg/stødig Intelligens Utseende Humor Empati mann Anonymkode: ee066...2a5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #14 Skrevet 19. september 2022 Er kvinne. Utseende - for det må være tiltrekning der, men dette er også i stor grad subjektivt - min kjæreste er 10 cm lavere enn meg. Trygg og stødig: samme med empati. Han må være stødig i forholdet og ta i et tak. Han kan godt veksle i humør, men må kjenne sine følelser og forstå at disse også går ut over omgivelsene. empati - god lytter, stiller spørsmål og er interessert i meg. humor: er nysgjerrig på verden, observerer morsomme ting. Trenger ikke være så morsom, men vi må ha det gøy. intelligens: intelligens er så mangt, men for meg knyttet opp til undring og nysgjerrighet på verden, som man også kan se sv både empati og humor. Intelligens er ikke så viktig for meg, men han må være lidenskapelig interessert i noe og ønske å bli god i dette. Anonymkode: f7cb6...067
SmuleSMitt Skrevet 19. september 2022 #15 Skrevet 19. september 2022 Utseende Empati Trygg/stødig Intelligens Humor 1
Gjest EmKay Skrevet 19. september 2022 #16 Skrevet 19. september 2022 Uuuh, vanskelig! Det er jo utseende som tiltrekker først. Man må ikke være en 10'er, men om det ikke er noen tiltrekning spiller liksom ikke de andre egenskapene så stor rolle heller. Samtidig er alle de andre viktige for at et forhold skal fungere også, er ikke de tilstede så kan han være den peneste mannen i verden uten at jeg er interessert 🤷♀️ Men om jeg skal gi det et forsøk: 1. Intelligens - om vi ikke er noenlunde på nivå vil han verken stimulere eller utfordre meg, og det vil ikke fungere 2. Empati - omtanke for andre, og evnen til å se de rundt seg, er viktig 3. Utseende - det må være en grunnleggende tiltrekning der. For meg vokser den fysiske tiltrekningen når andre kvaliteter er sterke, men tiltrekningen kan ikke være helt fraværende 4. Humor - Sier seg selv. Vi må kunne ha det gøy sammen 5. Trygg/stødig - Jeg kan selv være "den trygge" så lenge det ikke går helt over stokk og stein. En stødig mann er fint, men det kan også bli for mye av det gode dersom det går så langt at han ikke kan vise seg sårbar i noen situasjoner
kløverpiken Skrevet 19. september 2022 #17 Skrevet 19. september 2022 Kvinne 31 😊 Trygg og stødig Empati Intelligens Utseende Humor
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #18 Skrevet 19. september 2022 K 28 Intelligens Humor Empati Utseende Trygg/stødig Anonymkode: 5b32b...f89
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #19 Skrevet 19. september 2022 Empati Trygg/stødig Humor Intelligens Utseende - Kvinne 30 Anonymkode: e4f0d...9c7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #20 Skrevet 21. september 2022 On 9/19/2022 at 9:49 AM, PanteneProVVV said: Inspirert av en annen tråd her inne; i hvilken rekkefølge vil du rangere disse egenskapene til en (fremtidig) partner? Og er du mann eller kvinne? Utseende Intelligens Empati Humor Trygg/stødig Er mann: Utseende Humor Intelligens Empati Trygg/stødig Anonymkode: e8f79...442
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå