AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Vi er sammen på 7.året og jeg skal innrømme at det er han som tar mest initiativ til sex, men det veldig sjeldent jeg har avvist han. Bare når jeg har vært pjusk og vært veldig sliten etter jobb. Det siste året har han snakket mye om at vi burde utforske mer og slutte å oppføre oss som et gammelt ektepar i 50 årene(vi er i 20 årene) og bare keep going med ''vanlig kjedelig'' sex som er ordene han brukte. Jeg har tidligere sagt meg enig i å prøve nye stillinger og utforske, men jeg vil ta det gradvis og ikke kjøre det helt ut til å begynne med, dette godtok han. Nå har han gått til innkjøp av tau og håndjern bak ryggen min og han snakker også om at han har så lyst til å bare ta beltet sitt rundt halsen min mens han tar meg bakfra. Dette er jeg veldig ukomfortabel med og jeg sa nei til det mens jeg fniste det litt bort. Han har en tendens til å bli veldig ivrig under selve sexen og overser når jeg sier ''au'' og viser med ansiktet mitt at det er litt for hardt. Han har nevnt at vi kan bruke et slags sikkerhets-ord under sexen, men helt ærlig så føler jeg meg ikke trygg på det. Han har ikke særlig erfaring med så røff sex, han vet ikke hvor han skal klemme på halsen for eksempel og han blir som sagt veldig ivrig under sexen og jeg føler han glemmer meg litt opp i det hele. Hva hadde dere gjort? Er litt redd for at han skal bli lei av meg pga dette. Anonymkode: 70232...c6c
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 Kan relatere til typen din. Likt som deg så er han misfornøyd med sexlivet som det var, du med sånn det har blitt. Prøv å møt hverandre på midten er mitt eneste tips. Om du ikke liker det og det er veldig viktig for han at sexen blir røffere må man se hva man kan leve med da.. uten hverandre eller uten sexlivet en helst skulle hatt, eller evt åpne opp for å ha noen på si😅 Anonymkode: 2f2e6...41f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 Høres ikke bra ut😔 Snille menn tenner ikke på sånt. Anonymkode: a000e...fd4 2
Fioljenta Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 (endret) Du skal IKKE være med på dette dersom viktigste årsak er at du er redd han skal bli lei av deg. Har du selv lyst på røff sex? Sånn egentlig? Eller i det minste lyst til å prøve bittelitt? I så fall kan du kanskje la ham ta beltet rundt hoftene dine i doggy første gang. Eller noe roligere. Da kan du sjekke om han faktisk stopper og på den måten bygge opp både erfaring og tillit. Røff sex krever dessuten masse oppmerksomhet og dere må trene på at han sjekker inn med deg iblant om alt er greit. Jeg synes det med sikkerhetsord er viktig - særlig under røff sex. At du viser med ansiktet, er det ikke sikkert at han ser hvis han er for opptatt med å nyte synet av deg ellers. Og at du sier au kan han oppfatte som at han kan fortsette så sant han er mer forsiktig. Tydelig kommunikasjon er kjempeviktig! Mange bruker trafikklyset der gult betyr roe ned og rød stopp med en gang. Dere må også prate sammen både før og etter. Ærlig og åpent. Hva likte dere og hvorfor sa du du stopp? Hva kan dere gjøre annerledes for at det blir bedre for begge? Jeg vil også foreslå at du bruker håndjernene på ham første gang. 😉 Men…. Det husk også at det finnes veldig mange andre måter å variere på. Endret 19. september 2022 av Fioljenta 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #5 Skrevet 19. september 2022 Fioljenta skrev (6 minutter siden): Og at du sier au kan han oppfatte som at han kan fortsette så sant han er mer forsiktig Fikk jo heller inntrykk av at han fortsatte med det som var vondt heller enn å roe ned, da vil jo selvfølgelig ikke stoppord være liv lags. TS: Du har i SYV år vært sammen med en mann «som blir for ivrig» under sex og ignorerer at ting gjør vondt for deg. Om du holdt på sånn med ham, altså gjorde ting under sex som var fysisk vondt og som han sa var vondt, tror du dere hadde vært sammen i dag? Det hadde dere ikke, aldri i verden. Mannen du er sammen med driter i om ting gjør vondt for deg, tror du virkelig at du sier «ananas» i stedet for «au» skal hjelpe?! Anonymkode: 57956...4d9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå