AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Har gått på dagpenger før, men jobbet et vikariat nå. Har søkt gjenopptakelse av dagpenger nå, og leser om ventedager. Hva er dette?? Skjønner det ikke jeg.. gi meg det gjerne med teskje 🫣 Anonymkode: b2bc6...ddc
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 Hvor lenge er det siden sist du gikk på dagpenger? ventedager betyr at hvis du får innvilget dagpenger for en periode, så vil du ikke få utbetalt penger for de 3 første dagene i den perioden. Anonymkode: b858a...f7f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvor lenge er det siden sist du gikk på dagpenger? ventedager betyr at hvis du får innvilget dagpenger for en periode, så vil du ikke få utbetalt penger for de 3 første dagene i den perioden. Anonymkode: b858a...f7f Gikk på dagpenger for 3 måneder siden. Får jeg 3 ventedager da? Løser det seg automatisk? Hva gjør jeg for å unngå at ventedagene skal bli trukket? Hvis ventedagene ikke blir trukket i løpet av de 15 første virkedagene, vil du ikke få utbetalt dagpenger. Anonymkode: b2bc6...ddc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå