Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damer vil ha høye menn. Biologisk gjør høye menn at damer føler seg små og kan bli beskyttet av mannen. Tilsvarende vil menn ha slanke damer. Biologisk gjør lav vekt på damer at menn føler seg store og kan beskytte dama.

Siden menn ikke kan gjøre noe med høyden sin så burde damer gjøre noe med vekten sin.

Takk for at du lyttet til min TED Talk.

Anonymkode: 639e9...8ce

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tvinger deg til å date feite damer. Hvis du vil ha en tynn dame, bli sammen med en og la andre være i fred. Så enkelt er det.

Anonymkode: 75105...538

• Liker 24
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg er nå blitt slank, men er fortsatt like høy så det hjelper ikke noe som helst. Men takk for tips.

Anonymkode: d244e...84d

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Damer vil ha høye menn. Biologisk gjør høye menn at damer føler seg små og kan bli beskyttet av mannen. Tilsvarende vil menn ha slanke damer. Biologisk gjør lav vekt på damer at menn føler seg store og kan beskytte dama.

Siden menn ikke kan gjøre noe med høyden sin så burde damer gjøre noe med vekten sin.

Flax jeg fant en på 198 da som jeg føler meg knøtt liten ved siden av😂

Anonymkode: c1f30...e50

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Store muskler og mye penger gjør opp for lav høyde, så bare og gjøre noe med det. 

Anonymkode: 23cbe...9ba

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Dame her. Jeg har i alle år forsøkt å slanke meg. Men jeg klarer det ikke, så nå har jeg bestemt meg for å bli høyere😌

Anonymkode: fa4f0...b7f

• Liker 14
  • Hjerte 5
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Syns du har et helt forskrudd bilde på hvordan samfunnet virker. Damer bør gå ned i vekt pga egen helse, ingenting annet. Og så er det en fordel å ha litt fett å ta av når man skal igang med amming.

Skrevet

Ser poenget da, digre damer som liker å "føle seg liten" kan jo vurdere å slanke seg litt i stedet for å lete etter digre bamsemenn 😅

Anonymkode: 3dcfc...762

• Liker 1
Skrevet

Dame her. Har forstått at menn liker litt fyldige damer. Med pupper, rumpe og lår

Anonymkode: a4d32...357

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Min mann er ekstra gal etter meg nå som jeg er gravid, han passer godt på meg han👌

Anonymkode: 2978d...d2b

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Uansett vekt tror jeg ikke du står så høyt oppe på noens liste med slike holdninger.

Anonymkode: a9f5d...f7d

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Trodde det generelle nivået på TED Talks var litt høyere enn som så...

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Jdz skrev (1 minutt siden):

Trodde det generelle nivået på TED Talks var litt høyere enn som så...

Nei, det har blitt veldig utvannet med tiden dessverre 😕

Anonymkode: a242d...baa

• Liker 1
Skrevet

Da burde alle menn under 190 ta forlengende operasjon.

Anonymkode: 7fbca...fca

• Liker 5
Skrevet

Menn beskytter da ikke kvinner.

Anonymkode: 9343d...304

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ser poenget da, digre damer som liker å "føle seg liten" kan jo vurdere å slanke seg litt i stedet for å lete etter digre bamsemenn 😅

Anonymkode: 3dcfc...762

Jeg er en liten dame som liker digre bamsemenn😍

Anonymkode: 2bb9e...c8e

Skrevet

Menn bør være slanke og godt trent, damer bør være runde og deilige.

Anonymkode: a9ad7...4b1

Skrevet

Min slanke, supertrente kjæreste digger at jeg er mye rundere enn hans slanke eks. Såh... Finn noen som du vil ha og som vil ha deg. La resten være. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde egentlig ikke trodd dette skulle få så mye hat som det fikk. Er jo allmenn akseptert at damer liker høye menn, er ikke det like akseptert at menn liker slanke damer? Kun siste parten kan gjøre noe med det...

Sist jeg var på byen møtte jeg ei grovt overvektig dame. Hun gikk kun etter bamsemenn fordi de var de eneste som var større enn henne... Hennes ord.

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde egentlig ikke trodd dette skulle få så mye hat som det fikk. Er jo allmenn akseptert at damer liker høye menn, er ikke det like akseptert at menn liker slanke damer? Kun siste parten kan gjøre noe med det...

Hvis du våkner opp i pub i England og aner ikke hvor du er - trenger du bare å skrike modig ut: Heia Liverpool! Så finner du fort ut om du befinner deg i Liverpool eller ikke....

Fordi vi lever i en kultur der kvinners preferanser er den som dominerer, og menn sin preferanse skal kontrolleres, er det ikke rart at alt som går mot strømmen, selv om det er av rasjonell tankegang, vil bli mottatt med nebb og klør. Enkel bevis er å se hvor mye usaklig respons du får. Stråmann som alltid angriper avsenderen (deg) og ikke budskapet.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...