AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Del Skrevet 19. september 2022 Har en ganske stor balkong som jeg gjerne skulle sikre for katten min. Katten elsker å være ute, men jeg må være der hele tiden for å passe på. Kunne godt tenke meg å kunne slappe litt mer av (ikke gå ifra men kunne gå litt til og fra), og ønsker derfor å sette opp kattenetting. Ville du reagert negativt om naboen din gjorde det? Bor høyt opp. Anonymkode: 00688...ade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissIndependent45 Skrevet 19. september 2022 #2 Del Skrevet 19. september 2022 Så absolutt ikke! Jeg ville tenkt du var en god dyreeier som vil det beste for katten. 8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Del Skrevet 19. september 2022 Det finnes «gjennomsiktig» kattenetting, så en på en sånn kattegård gruppe på facebook som hadde litt syre naboer eller borettslag eller hva det var, og hun hadde kjøpt sånn på dyrebutik og det kunne man nesten ikke se, fra avstand kunne du ikke se det i det hele tatt. Jeg hadde ikke brydd meg nei. Har det selv. Anonymkode: feddf...117 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #4 Del Skrevet 19. september 2022 Nei, jeg tenker det er mye verre ting en kunne gjort som nabo enn det. Anonymkode: ba6df...c28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #5 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det finnes «gjennomsiktig» kattenetting, så en på en sånn kattegård gruppe på facebook som hadde litt syre naboer eller borettslag eller hva det var, og hun hadde kjøpt sånn på dyrebutik og det kunne man nesten ikke se, fra avstand kunne du ikke se det i det hele tatt. Jeg hadde ikke brydd meg nei. Har det selv. Anonymkode: feddf...117 Ja,har sett det. Men katten min elsker å bite på hyssing,så vil ha noe som tåler litt. Anonymkode: 00688...ade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Del Skrevet 19. september 2022 Nei, hadde tenkt at de er ansvarlige katteeiere Anonymkode: 8bee0...42b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #7 Del Skrevet 19. september 2022 Hadde ikke brydd meg. Det er bare bra at folk passer på kattene sine Anonymkode: 2f07b...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 19. september 2022 #8 Del Skrevet 19. september 2022 Jeg ville tenkt at her bor det en hensynsfull nabo som er glad i katten sin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #9 Del Skrevet 19. september 2022 Hadde først blitt overrasket over at et slikt produkt finnes, for det hadde jeg faktisk ikke hørt om før nå. Dernest ville jeg tenkt hyggelige tanker om den omsorgsfulle dyreeieren som åpenbart bor der. Jeg ville muligens glant litt av nysgjerrighet de første dagene, for å se hvordan nettingen virker, hvordan den er festet, om katten forsøker å klatre i den e.l. Anonymkode: 03ef8...adf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #10 Del Skrevet 19. september 2022 En positiv følge av det, er kanskje at flere kan tenke på muligheten av å ha innekatt. Jeg gleder meg ihvertfall til å få det på plass, og kunne slappe litt av mens katten får utfolde nysgjerrigheten og sanseopplevelsene sine Anonymkode: 00688...ade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #11 Del Skrevet 19. september 2022 Begge naboene på siden av meg har det. Jeg synes det er koselig å ligge på sofaen og se kattene stirre på meg gjennom sprekkene. Er jeg ute på verandaen så kommer de gjerne bort og tar poten gjennom sprekkene i skilleveggen for å hilse. Er bra innekattene kan gå ut, og at de er inne og er trygg og glade. Ikke misforstå, utekatter har det fint ute de også men det kommer med en stor risiko. Jeg støtter begge deler, så lenge det er det beste for katten. Mine naboer har hvit tror jeg de er, ligner mer på tau enn netting. Virker ganske sikker, da han ene katten klatrer i det støtt og stadig uten at det rikker. Det er ikke usynlig, men det er heller ikke "WOW KATTENETT!". Tenker ikke over at det er der, annet enn når katten henger i den. 😅 Det eneste jeg bryr meg om når det kommer til naboene og deres veranda/balkong, er om de oppbevarer søppel der. Ellers så legger jeg meg ikke borti hva de gjør på sin balkong. Tror de fleste tenker det samme. Anonymkode: 9bad9...9f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 21. september 2022 #12 Del Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (På 19.9.2022 den 8.54): Nei, hadde tenkt at de er ansvarlige katteeiere Anonymkode: 8bee0...42b Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soulma Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Nei! Glad for at de tilrettelegger for at kattene kan få litt luft uten å slippe dem ut løse. (Bor i skogkanten i blokk, tettbygd strøk med stor bilvei i nærheten). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå