Gå til innhold

Ikke krev så mye av andre, ha noen du MÅ støtte deg på i livet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er noe å tenke på.

Bli mer selvstendig, du må klare deg selv best mulig. Mange har helt syke forventninger til at mennesker skal stille opp for de heletiden. Man må faktisk takle mye av livet selv, på egenhånd. Bli mer robust, skal du bare ha trøst og støtte blir livet vanskelig for deg fremover.

Folk har faktisk sitt eget liv, et hverdagsliv med jobb og familie er utrolig krevende. Utover dette har mange ikke tid til å dyrke vennskap, noen må faktisk ha 1time hver kveld der de slapper helt av mellom slagene.

Du har disse som suger energi ut av deg, kun ringer og maser når livet er vanskelig. Men ellers hører man kanskje ikke noe.

De sender en sms, får ikke svar etter 5min. Så blir med nedringt eller bombet av meldinger, slike må du ALDRI bruke tid på.

Energityver har de fleste rundt seg, som styrer og kontrollerer andre fullstendig. Her bør nok mange rydde opp.

Har du det vanskelig å livet må du jobbe for å få det bedre selv også, ikke bare forvente at andre skal stille opp for deg hver gang. Mange gjør ikke noe med problemene sine.

Anonymkode: f0d68...1de

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er fullstendig sant. Jeg vet det fordi jeg var selv en energivampyr for mange år siden, og jeg grøsser når jeg tenker tilbake på det. Jeg var ikke slem eller toxic, men jeg hadde en helt utrolig tro på hvor mye folk skulle orke å stille opp og lytte. 

Anonymkode: 94526...de2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...