AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Del Skrevet 19. september 2022 Det finnes andre barnslige ting som ikke er så dumt. Jeg forventer at kvinner skal lage en barbie dukke live action og den skal ta av eller noe. Men jeg antar hvis voksne menn kan like My Little Pony Friendship is Magic, så er vel alt mulig Anonymkode: acd0c...a44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Del Skrevet 19. september 2022 Barbie-filmen er innspilt den, og kommer neste år. Med prisbelønnede skuespillere (Margot Robbie som Barbie og Ryan Gosling som Ken). Og superheltfilmer er populære i hele verden fordi de er bra underholdning. Anonymkode: 9270b...91b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 19. september 2022 #3 Del Skrevet 19. september 2022 (endret) Det er veldig populært i Norge også. Marvel spesielt har veldig gode historielinjer og fortellinger som fortsetter med flere karakterer. Én film er ikke bare én historie, men en del av en lang en. Derfor folk ser når det kommer en ny film. For å se fortsettelsen. CGI, kostymer, humor og skuespillerene er også med på å gjøre hele pakka så god at folk ønsker mer av disse historiene. Neste superheltfilm jeg gleder meg SKIKKELIG til er Across the Spiderverse. Gleder meg til å se mer av Miles Morales som spiderman. Endret 19. september 2022 av Polyester 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Del Skrevet 20. september 2022 Mange liker det, mange liker ikke. Men må du forstå hvorfor? Kan du ikke bare like det du liker, og la andre like det de liker? Anonymkode: 27270...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Del Skrevet 20. september 2022 Hvorfor i all verden skal kvinner lage noe med en dukke som ikke bare er dørgende kjedelig, men som også spiller på ett helt urealistisk skjønnhetsideal, en helt uoppnåelig og meget usunn kropp, som alltid har vært "blenda hvit", og kun hyllet det perfekte og uoppnåelige, og som er basert på en forhistorisk kjønnsrolle? Nei takk... Og ja, jeg er kvinne, som liker superhelter, og som har hatet barbie siden jeg var liten... Anonymkode: 6f2eb...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #6 Del Skrevet 20. september 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor i all verden skal kvinner lage noe med en dukke som ikke bare er dørgende kjedelig, men som også spiller på ett helt urealistisk skjønnhetsideal, en helt uoppnåelig og meget usunn kropp, som alltid har vært "blenda hvit", og kun hyllet det perfekte og uoppnåelige, og som er basert på en forhistorisk kjønnsrolle? Nei takk... Og ja, jeg er kvinne, som liker superhelter, og som har hatet barbie siden jeg var liten... Anonymkode: 6f2eb...bc2 Greta Gerwig har laget Barbie-filmen. Altså en kvinne. Filmen er nok mer inkluderende, og sannsynligvis full av selvironi. Anonymkode: 9270b...91b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. september 2022 #7 Del Skrevet 20. september 2022 Fordi superhelt-tegneserier lenge var totalt enerådende i USA. Og generelt alltid har dominert tegneseriemarkedet i USA, unntatt på 50-tallet og selvfølgelig før 1938. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #8 Del Skrevet 21. september 2022 On 9/20/2022 at 4:16 PM, AnonymBruker said: Hvorfor i all verden skal kvinner lage noe med en dukke som ikke bare er dørgende kjedelig, men som også spiller på ett helt urealistisk skjønnhetsideal, en helt uoppnåelig og meget usunn kropp, som alltid har vært "blenda hvit", og kun hyllet det perfekte og uoppnåelige, og som er basert på en forhistorisk kjønnsrolle? Nei takk... Og ja, jeg er kvinne, som liker superhelter, og som har hatet barbie siden jeg var liten... Anonymkode: 6f2eb...bc2 Dette er det filmen er om, tror du har misforstått litt : "A doll living in Barbieland is expelled for not being perfect enough and sets off on an adventure in the real world." Anonymkode: 27270...f5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #9 Del Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (På 20.9.2022 den 8.16): Hvorfor i all verden skal kvinner lage noe med en dukke som ikke bare er dørgende kjedelig, men som også spiller på ett helt urealistisk skjønnhetsideal, en helt uoppnåelig og meget usunn kropp, som alltid har vært "blenda hvit", og kun hyllet det perfekte og uoppnåelige, og som er basert på en forhistorisk kjønnsrolle? Nei takk... Og ja, jeg er kvinne, som liker superhelter, og som har hatet barbie siden jeg var liten... Anonymkode: 6f2eb...bc2 Fordi kvinner bruker sminke, menn bruker ofte ikke det. Noen liker å fokusere på det bare. Hvis man prøver å være mer praktisk blir damer gjort narr av andre. Litt samme med menn som prøver å være ulikt Er bare noe med naturen å skape stammeflokk greie Anonymkode: acd0c...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå