AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Så jeg har hatt en liten greie men en gutt nå en liten stund. Vi har sovet sammen noen ganger og sier søte ting som man gjør når man er små forelska i noen. Jeg har enda ikke møtt familien hans, og han har ikke møtt min. Vi har heller enda ikke hatt sex. Nå i helgen lå jeg med en annen og jeg var veldig full. Dette er en person jeg har hatt en greie for før, men skal aldri gjøre det igjen. I går snakket vi om hva vi skulle gjøre videre og fant ut at det skulle være oss to, så vi begge fjernet oss fra ulike dating apper. Men jeg føler han er så annerledes, han er litt mer stille nå. Noen som har vært i samme posisjon? Jeg føler meg som verdens værste menneske og føler jeg har ødelagt alt mellom oss. Anonymkode: e1a0e...a82
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 Det hadde jeg hatt skyldfølelse for også. Hvor forelska er du hvis det er så lett å ligge med en annen? Anonymkode: dc309...491 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 Æsj ass.. folk som ligger rundt i «bli kjent» fasen byr meg imot. Hvis du var så sugen på et ligg, kunne du vel forført han du dater i stedet? Ikke skyld på alkoholen, for hans skyld, la han gå. Anonymkode: 3b638...47a 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 Han merker såklart at noe har skjedd. Anonymkode: 13bcc...9e0 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #5 Skrevet 19. september 2022 Ikke bare er du et usselt menneske for at du ligger med andre mens holder på å innlede en relasjon med en du liker godt, men også fordi du legger skylda på alkoholen i stedet for å ta ansvar selv. Min erfaring med de som aldri tar ansvar selv og som hele tiden har "forklaringer og unnskyldninger" også er de personene som senere i livet kommer til å være utro når samlivet blir litt vanskelig. For den gutten sin skyld så håper jeg inderlig at han heller finner ei som er god så kan du heller leke med dine likesinnede playere. Anonymkode: 7dc4d...4cc 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Æsj ass.. folk som ligger rundt i «bli kjent» fasen byr meg imot. Hvis du var så sugen på et ligg, kunne du vel forført han du dater i stedet? Ikke skyld på alkoholen, for hans skyld, la han gå. Anonymkode: 3b638...47a Det er dette her som ødelegger for andre jenter. Får gutter til å tro på at jenter ligger villig vekk med alle badboysa, men kniper igjen for han hun liksom vil være seriøs med. En uting! Anonymkode: dc309...491
ClausSaus Skrevet 19. september 2022 #7 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er dette her som ødelegger for andre jenter. Får gutter til å tro på at jenter ligger villig vekk med alle badboysa, men kniper igjen for han hun liksom vil være seriøs med. En uting! Anonymkode: dc309...491 Er jo veldig mange kvinner som gjør nettopp det, da…? Og derfor bør menn også ta sine forhåndsregler.
exictence Skrevet 19. september 2022 #8 Skrevet 19. september 2022 ClausSaus skrev (19 minutter siden): Er jo veldig mange kvinner som gjør nettopp det, da…? Og derfor bør menn også ta sine forhåndsregler. Og hva tenker du at menn gjør? Sparer de seg når de treffer den de tror er den rette? Mens med jenter de ikke har følelser for, "kjører" de på? 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #9 Skrevet 19. september 2022 ClausSaus skrev (1 time siden): forhåndsregler Forholdsregler Anonymkode: ea767...7c7
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #10 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så jeg har hatt en liten greie men en gutt nå en liten stund. Vi har sovet sammen noen ganger og sier søte ting som man gjør når man er små forelska i noen. Jeg har enda ikke møtt familien hans, og han har ikke møtt min. Vi har heller enda ikke hatt sex. Nå i helgen lå jeg med en annen og jeg var veldig full. Dette er en person jeg har hatt en greie for før, men skal aldri gjøre det igjen. I går snakket vi om hva vi skulle gjøre videre og fant ut at det skulle være oss to, så vi begge fjernet oss fra ulike dating apper. Men jeg føler han er så annerledes, han er litt mer stille nå. Noen som har vært i samme posisjon? Jeg føler meg som verdens værste menneske og føler jeg har ødelagt alt mellom oss. Anonymkode: e1a0e...a82 Du kan umulig være forelsket når du knuller på andre folk. Er man så glad i noen, så skjer bare ikke det - ferdig snakka. Anonymkode: bbe06...7af 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #11 Skrevet 19. september 2022 ClausSaus skrev (1 time siden): Er jo veldig mange kvinner som gjør nettopp det, da…? Og derfor bør menn også ta sine forhåndsregler. kan du definere "veldig mange"? Anonymkode: bbe06...7af
Rhodiola Skrevet 19. september 2022 #12 Skrevet 19. september 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å be*nytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende admin en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg