Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #1 Del Skrevet 28. november 2005 Ja... som overskriften sier... er forholdsvis nybegynner, og vil ha en rimelig, men bra alpintpakke . Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #2 Del Skrevet 28. november 2005 Stormberg har en knall tøff anorakk, med heiskort lomme og det du trenger. Den koster 900 mener jeg. kikka på en grønn og grå en. Om du syns bergans, norrøna etc er for dyrt, hadde jeg gått på merker som stromberg, head eller norheim f.eks. Head har også en råfin jakke i år, den jeg så er rød og svart. ta en tur på g-sport/Intersport, der er jakker i alle priser. Men kjøp deg en med snølås, heiskortlomme og som er vindtett og om ikke vanntett ihvertfall vannavstøtende. Min anbefaling hvertfall, hilsen ei som er strålendes fornøyd med bergans jakken jeg fikk i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest - trådstarter Skrevet 28. november 2005 #3 Del Skrevet 28. november 2005 Ja, nå var det jo skiPakke jeg skrev, og ikke jakke.... men takk for tips uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastjuletre Skrevet 28. november 2005 #4 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Vi fikk G-sport-avis i posten i dag, og der var det en nybegynnerpakke som så ganske bra ut! Carvingski du har tenkt på...? Endret 28. november 2005 av plastjuletre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #5 Del Skrevet 28. november 2005 meg gjest over her. er litt trøtt. Leste visst jakke istedet for pakke.. Jepp, på g-sport har de mye bra og billige pakker. Hadde kjøpt meg carwing ski når jeg først skal kjøpe. Tror jeg må komme meg i seng tidligere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå