Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2022 #1 Del Skrevet 18. september 2022 (endret) Serie om folk som skal forsøke å lokke bymennesker ut i naturen, langt fra andre folk...og lete etter kjærligheten. Jeg har sett første episode og tenker at det er godt gjort å klare seg selv i ingenmannsland, men det der kunne jeg aldri ha klart. Endret 18. september 2022 av Hoppetaujenta 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. september 2022 #2 Del Skrevet 18. september 2022 Høres spennende ut 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 25. september 2022 #3 Del Skrevet 25. september 2022 Jeg syns serien var fin og ble skuffa over at det bare var en sesong. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 26. september 2022 Jaha? Jeg ser den på tv og vet ikke hvor mange episoder som sendes, men jeg liker slike litt villmennesker som klarer seg og finner opp det de trenger der, til sitt bruk, på sitt vis. Å få bymennesker til å slå rot slik, er vel heller en litt vanskelig sak. Så mye en er vant til å ha rundt seg i byen og ikke trenge å jobbe for... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå