AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Del Skrevet 18. september 2022 Jeg blir ubehagelig varm i ansiktet når jeg går ut og først kommer inn. Ee ikke noen smerter som kommer, og heller ingen hevelser, men blir bare så sabla varm i ansiktet, og jeg skjønner ikke hvorfor. Det skjer aldri når jeg går ut om sommeren og kommer hjem, men nå som det bikker mot høst kjenner jeg det veldig. Ansiktet mitt er så varmt at jeg målte meg med termometer og fikk 39.8 for noen timer siden. Målte for ca ti min siden igjen og da fikk jeg 39.1, så det er litt bedre. Noen som opplever det samme? Anonymkode: b9610...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Del Skrevet 18. september 2022 Blir du rød? Trenger ikke å være noe, men kan minne om symptomer på mild rosacea. Jeg har rosacea selv. Anonymkode: eb807...937 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Blir du rød? Trenger ikke å være noe, men kan minne om symptomer på mild rosacea. Jeg har rosacea selv. Anonymkode: eb807...937 Blir rød. Men får ikke vondt eller noe Anonymkode: b9610...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #4 Del Skrevet 19. september 2022 Tenkt rosacea.. du har ingen smerter da. Anonymkode: 5063c...32f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #5 Del Skrevet 19. september 2022 Det er temperaturforskjellen som gjør det. Jeg også er sånn. Flaut. Anonymkode: ad8be...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er temperaturforskjellen som gjør det. Jeg også er sånn. Flaut. Anonymkode: ad8be...5fd Hvorfor er det flaut? Det er jo menneskelig 😅 Anonymkode: 6799d...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 19. september 2022 #7 Del Skrevet 19. september 2022 Få henvisning til hudlege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #8 Del Skrevet 20. september 2022 Er nok ikke så mye hudlege kan gjøre. Rødmer du lett i andre situasjoner? Anonymkode: 87e50...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #9 Del Skrevet 20. september 2022 Det høres ut som rosacea, ja. Da blir man veldig rød og kokende varm i ansiktet av temperaturforskjeller og hard fysisk aktivitet, feks. Gå til legen og få en henvisning til hudlege dersom det plager deg. Da kan du få resept på soolantra, den vil hjelpe mot både rødhet og varmefølelse. Anonymkode: 06dda...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå