Gå til innhold

ensomt?

Gjest ung23

Anbefalte innlegg

når man er vant til å ha en partner rundt seg, er det utrolig ensomt og forlatt å plutselig bli singel... alle har jo et liv.. men her sitter jeg å føler at Det har jeg absolutt ikke.. har sønnen min da, men på vanlige kvelder sitter jeg her helt alene.. alle andre har jo sitt :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å finne på noe på egen hånd? Det er jo en drøss av ting man kan gjøre. Hvis du er alene om ansvaret kan du kanskje få noen til å passe ungen innimellom, så du får kommet deg ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, jeg har en fritishobby som gjør at jeg kommer meg ut 1 gang i uka, pluss at jeg innimellom er og tar noen pils med venninner og eller kompiser..

likevel er det jo like stille på hverdagene, og like tomt...

selvsagt kan jeg jo lese og se tv osv... men....

er det virkelig slik der er å være singel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, jeg har en fritishobby som gjør at jeg kommer meg ut 1 gang i uka, pluss at jeg innimellom er og tar noen pils med venninner og eller kompiser..

likevel er det jo like stille på hverdagene, og like tomt...

selvsagt kan jeg jo lese og se tv osv... men....

er det virkelig slik der er å være singel?

Nå vet ikke jeg hva du mener med "slik".

Hvis du savner en kjæreste, så er det jo "slik". ;) Hvis du savner noe å gjøre, så trenger det ikke være slik...

Du kan jo skaffe deg noen nye hobbyer, og kanskje møte noen nye folk på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så værst å være singel ma! :kgblunk:

Det er bare en tilvenningssak egentlig! Men så synes jeg å være i mitt eget selskap er greit innimellom å...det måtte jeg lære meg til igjen etter 5 år som samboer

Men det er masse å finne på hjemme å! Greit nok med tv å sånt..men hva med å høre på musikk, synge, danse, lese, eksperimentere med å lage ny mat, bake, gå tur, trene, rydde i gammelt rask osv osv...bare fantasien setter grenser egentlig! :danse:

Så som vi sier her oppe...køl på! :dagens-rose:

Endret av engel med sorte vinger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja.. har et utrolig lite sted å bo på, så rydding blir vanskelig -

da det hele tiden er ryddig her... :)

må nok prøve å være kreativ, bor på et lite sted - med få muligheter.. :sad:

så det blir vel flytting så fort som mulig -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om singeltilværelsen passer enkelte bedre enn andre, jeg? Noen synes å få veldig mye ut av det, og takler det mer enn bra, de trives med det til og med. Men så er det noen av oss som av forskjellige grunner ikke helt får det til.

Jeg har vært aleine noen år nå, og har hele tida jakta på en ny kjæreste, det blei for stusselig for meg. Også sjøl om jeg har et helt fullt liv, med barn, aktiviteter, venner og en oppfyllende hverdag.

Trådstarter, syns du det er ensomt så kan det hende det er det det er :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag fikk jeg en åpenbaring :sjenert:

hver dag å komme meg ut mens ungen er i barnehagen, med forskjellige venniner på kafe ol.

da får jeg iallefall noe sosialt... selv om kveldene sikkert generelt sett blir ensomme.....

Noe av det jeg har vært sultefòra med over laaaang tid er sex..

det SAVNER jeg... men, det kan man jo ikke ta for mye av som singel..

har da et rykte å passe på også ....

vet jo at med tiden kommer jeg til å flytte, og da kan alt forandre seg ;)

som dere sikkert har forstått så har jeg ingen jobb, det ville Helt sikkert gjort ting mye bedre ... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...