AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Vurderer å starte med Yoga. Hadde ikke tenkt at det skulle hjelpe meg seksuelt. Anonymkode: 3fc0c...718
Gjest Anonymus51 Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 Nei det kan det ikke. hvor gammel er du?
anon01 Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 Nei, det finnes ingen mirakelkur for å få større penis. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 Tror trening av kegelmuskelen kan gi bedre resultat, men ikke nødvendigvis for størrelsen. Dette skal styrke ereksjonen og utholdenheten. Anonymkode: 2fe32...f2b 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #5 Skrevet 19. september 2022 Prøv med bittelitt logikk her. Tror du virkelig på at dette skal kunne fungere? Tror du ikke at hvis det fantes en naturlig måte å få større penis på, så hadde hele verden visst det? Og alle damene hatt smerter ved hvert eneste samleie? Anonymkode: 9a420...f05 2 1
Fioljenta Skrevet 19. september 2022 #7 Skrevet 19. september 2022 Vel, det er en måte å finne ut om det fungerer for deg: Prøv. 🙂 Personlig tviler jeg sterkt på at det vil gi større penis, men økt blodsirkulasjon og økt kontroll over musklene i bekkenet og magen kan umulig skade. 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #9 Skrevet 19. september 2022 Dette tror jeg på, men skulle likt å sett slike før og etter bilder, hvor en person er sur på det første bildet, og smilende glad på det andre. Slike bilder er alltid så overbevisende. Noen som vet om det er kongehuset som kjører kurset? Anonymkode: c7d9a...084 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #10 Skrevet 19. september 2022 Hvis en mann driver med yoga, er nok sjansen stor for at han har under middels utstyr og under middels testosteronproduksjon i utgangspunkt. Og det er selvsagt heller ingen grunn til å tro at yoga hjelper, snarere tvertimot. Anonymkode: 9fe5f...c13 2 1
feliek54 Skrevet 19. september 2022 #11 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vurderer å starte med Yoga. Hadde ikke tenkt at det skulle hjelpe meg seksuelt. Anonymkode: 3fc0c...718 Jeg har drevet med yoga og tror du på dette så kan du tro på nissen 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #12 Skrevet 19. september 2022 Har ikke sett videoen men kan signere på at konsekvent trening av pc-muskelen i underlivet gir hardere (oppfattes større) og mer utholden penis og mye kraftigere orgasmw. Anonymkode: 5d51d...d1d 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #13 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis en mann driver med yoga, er nok sjansen stor for at han har under middels utstyr og under middels testosteronproduksjon i utgangspunkt. Og det er selvsagt heller ingen grunn til å tro at yoga hjelper, snarere tvertimot. Anonymkode: 9fe5f...c13 Haha ikke mennene jeg har møtt som driver med yoga! De er hingster med bra utstyr og gode i senga! Bra kropp også pga godt trent kjærnemusklatur Anonymkode: 5d51d...d1d 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #14 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Haha ikke mennene jeg har møtt som driver med yoga! De er hingster med bra utstyr og gode i senga! Bra kropp også pga godt trent kjærnemusklatur Anonymkode: 5d51d...d1d Nei, det er stort sett femi menn som driver med dette. Og enda mer femininiserte blir de etter som tiden går, Virker nok omtrent som en østrogenkur (det som før ble kalt kjemisk kastrering). Anonymkode: 9fe5f...c13 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #15 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er stort sett femi menn som driver med dette. Og enda mer femininiserte blir de etter som tiden går, Virker nok omtrent som en østrogenkur (det som før ble kalt kjemisk kastrering). Anonymkode: 9fe5f...c13 Deg om det. Du tenker vel at menn som driver med ballett er femi også og ignorerer hvor sykt bra og muskuløs kropp man får av det og hvordan pikken buler i drakta. Du mener vel at bare menn som driver med boksing er maskuline du selvom de har mikropikk pga boling haha Anonymkode: 5d51d...d1d
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #16 Skrevet 19. september 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Deg om det. Du tenker vel at menn som driver med ballett er femi også og ignorerer hvor sykt bra og muskuløs kropp man får av det og hvordan pikken buler i drakta. Du mener vel at bare menn som driver med boksing er maskuline du selvom de har mikropikk pga boling haha Anonymkode: 5d51d...d1d Ikke hen andre, men bryr meg ikke om hvor "bra" kropp man får av yoga og ballett (man får bedre kropp av andre ting, men samma), det er fortsatt sykt femi og menn som driver med det er mest sannsynlig homo eller har testosteronmangel. Kanskje manglende farsfigur i oppveksten. Anonymkode: ed1c1...c6f 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #17 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke hen andre, men bryr meg ikke om hvor "bra" kropp man får av yoga og ballett (man får bedre kropp av andre ting, men samma), det er fortsatt sykt femi og menn som driver med det er mest sannsynlig homo eller har testosteronmangel. Kanskje manglende farsfigur i oppveksten. Anonymkode: ed1c1...c6f Jaha synd at du har en så utdatert og mannefiendtlig holdning som bidrar til høy selvmordsstatestikk. Du burde heller forholde deg til fakta i stedet for mannefiendtlige og manneundertrykkende fordommer, men regner med at du bare troller Anonymkode: 5d51d...d1d
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #18 Skrevet 19. september 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jaha synd at du har en så utdatert og mannefiendtlig holdning som bidrar til høy selvmordsstatestikk. Du burde heller forholde deg til fakta i stedet for mannefiendtlige og manneundertrykkende fordommer, men regner med at du bare troller Anonymkode: 5d51d...d1d Bryr meg ikke om meningen din, femi. Anonymkode: ed1c1...c6f 1
Woah0 Skrevet 19. september 2022 #19 Skrevet 19. september 2022 Å spise bedre kan sikkert gi deg det. Men det har ikke noe med yoga å gjøre. Spise frokost, epler, normal mat osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå