Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i en avdeling med bare menn, utenom meg. Vi har jobbet sammen lenge, vi er gode venner og har et godt miljø, selv om jeg føler på at tonen er dominert av menn. Jeg trives jo og vi snakker generelt godt, men iblant merker jeg at gutta får en fleipete tone som gjør at jeg kan bli litt lei meg. Denne "guttefleipinga" har gutta ofte seg imellom, men for meg oppleves den litt barsk. Det er typisk at man gjør litt narr av noe ved en person. Jeg tror nok ikke det er vondt ment, men samtidig blir jeg altså litt lei meg og opplever en mangel på respekt. Jeg vet ikke om jeg er for sensitiv, eller om det faktisk er en ufin måte å snakke på. Jeg tror nok kanskje gutter er mer vant til dette enn jenter? Noen som kjenner det igjen? 

Anonymkode: 3b63d...9a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sånn er det dessverre ofte. Når du er den eneste så er du liksom "honningkrukka" Ikke særlig kult nei.

Anonymkode: 6860a...3be

Skrevet

Du blir lei deg..er du 16år?

Dette må du takle, eller så skifter du jobb til mer kvinner.

Anonymkode: 419ca...445

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2022 den 23.27):

Jeg jobber i en avdeling med bare menn, utenom meg. Vi har jobbet sammen lenge, vi er gode venner og har et godt miljø, selv om jeg føler på at tonen er dominert av menn. Jeg trives jo og vi snakker generelt godt, men iblant merker jeg at gutta får en fleipete tone som gjør at jeg kan bli litt lei meg. Denne "guttefleipinga" har gutta ofte seg imellom, men for meg oppleves den litt barsk. Det er typisk at man gjør litt narr av noe ved en person. Jeg tror nok ikke det er vondt ment, men samtidig blir jeg altså litt lei meg og opplever en mangel på respekt. Jeg vet ikke om jeg er for sensitiv, eller om det faktisk er en ufin måte å snakke på. Jeg tror nok kanskje gutter er mer vant til dette enn jenter? Noen som kjenner det igjen? 

Anonymkode: 3b63d...9a1

Vet ikke hva slags kommentarer dette gjelder, men det er ganske typisk å ha litt sannhet og litt fleip på spøkene blant gutta. Gi faen, ikke ta det personlig, lukk ørene, sleng tilbake. 

Anonymkode: af2c0...764

Skrevet

Det går å fortelle folket at du ikke synes det er greit å behandle andre på den måten. Er ikke sikkert at mennene synes det er greit heller, det er bare forventa at det er sånn. 

Anonymkode: 820bf...37d

Skrevet

Det er litt tullemobbing her også, men aldri direkte stygt. Og det går aldri bare én vei. Ene dagen er det den ene som roastes, andre dagen er det dn annen. Men jeg jobber med nesten bare gamle menn på 50-60, mulig de yngre er slemmere med hverandre?

Anonymkode: 7581f...900

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...