AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Del Skrevet 18. september 2022 Hva betyr det når man drømmer om at en person har blå hud? På forhånd takk :) Anonymkode: a6b71...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Del Skrevet 18. september 2022 Det er følelsene i drømmen som er vesentlig. Altså hva "opplevde" og følte du rundt det, og hva er din relasjon til personen som hadde blå hud? Anonymkode: 006cb...90d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Del Skrevet 18. september 2022 Mørk blå eller lys? Har du beskrivelse av fargene rundt personen også? Er dette en person som er nærstående deg eller noen du vil ha mer kontakt med? Anonymkode: 1e2a6...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bilstripe Skrevet 18. september 2022 #4 Del Skrevet 18. september 2022 Du har avslørt noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er følelsene i drømmen som er vesentlig. Altså hva "opplevde" og følte du rundt det, og hva er din relasjon til personen som hadde blå hud? Anonymkode: 006cb...90d Det er en fyr jeg har holdt på med i over 1 år, men han vil ikke binde seg og bla bla. Jeg har alltid hatt helt panikk for at han skal forlate meg. Dette var sånn jeg hadde det da jeg drømte det. Nå har jeg heldigvis innsett at jeg fortjener mye bedre 🥹❤️ Ble bare nysgjerrig på denne blå huden TS Anonymkode: a6b71...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #6 Del Skrevet 18. september 2022 -og uke minst, liker du selv fargen blå? Kan være du føler personen er kald mot deg, har et skall på en måte. Du vil kanskje ha prøve få h*n nærmere men du kalrer ikke finne ut hans egentlige indre mening. Anonymkode: 1e2a6...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #7 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mørk blå eller lys? Har du beskrivelse av fargene rundt personen også? Er dette en person som er nærstående deg eller noen du vil ha mer kontakt med? Anonymkode: 1e2a6...8ab Han stod veldig nær meg, alt jeg ville var å ha han, men nå er jeg over han ❤️ Jeg var ikke det da jeg drømte det. Han var mørkeblå i drømmen TS Anonymkode: a6b71...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #8 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): -og uke minst, liker du selv fargen blå? Kan være du føler personen er kald mot deg, har et skall på en måte. Du vil kanskje ha prøve få h*n nærmere men du kalrer ikke finne ut hans egentlige indre mening. Anonymkode: 1e2a6...8ab Dette stemmer veldig!! 👏🏻 Takk! TS Anonymkode: a6b71...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #9 Del Skrevet 18. september 2022 Du vil vite, hva som ligger bak det kalde avslaget, hvorfor han ikke ville binde seg. Kanskje dette er et uløst spørsmål eller et konkret bilde på avvisning, kulde og avstand. Anonymkode: 1e2a6...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #10 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du vil vite, hva som ligger bak det kalde avslaget, hvorfor han ikke ville binde seg. Kanskje dette er et uløst spørsmål eller et konkret bilde på avvisning, kulde og avstand. Anonymkode: 1e2a6...8ab Tusen takk, setter veldig pris på at dere svarer og hjelper alle sammen ❤️ Det dere skriver gir veldig mening 😊 TS Anonymkode: a6b71...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå