AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Jeg går gjennom en tøff periode og har fått total panikk angst for å holde presentasjon på jobb. Nå skal jeg ha presentasjoner hver måned. Legen har gitt meg beta blokker. Noen som har erfaring med dem, hvordan bruke disse. Hvordan føles det. Tar de alt av ubehag bort? Anonymkode: a1550...2ea
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Hjelper godt mot skjelving, rødming, hjertebank, hyperventilering osv (altså fysiske symptomer på angst). Anonymkode: 0b9ca...abb
Kalevala Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 Betablokkere hemmer de fysiske tegnene på angst og uro. De er mye brukt blant utøvere som må være stø på hånda på scenen, som fiolinister f.eks.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 Fikk du det av fastlegen? Var det lett å få? Anonymkode: a69d2...457
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #5 Skrevet 19. september 2022 De fjerner fysiske symptomer som f.eks. høy puls og rask pust. Det hjalp meg med å greie å slappe av fordi den høye pulsen stresset meg. Da hjalp det mot angst, på en indirekte måte. Anonymkode: b5881...ef8
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Skrevet 19. september 2022 Ja jeg fikk det av fastlege pga redd for å miste jobben da jeg har klart det før, men nå stresser jeg for mye. Anonymkode: a1550...2ea
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #7 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg går gjennom en tøff periode og har fått total panikk angst for å holde presentasjon på jobb. Nå skal jeg ha presentasjoner hver måned. Legen har gitt meg beta blokker. Noen som har erfaring med dem, hvordan bruke disse. Hvordan føles det. Tar de alt av ubehag bort? Anonymkode: a1550...2ea Får det mot tremor (skjelvende hender). Bivirkninger: Tungt å gå opp en bakke. Raskt svett. Ubehag når medisinene går ut av kroppen (svimmel, kvalm). Hadde nok en underliggende depresjon ved oppstart og de fremkalte triste tanker, gråt mye da, den første måneden. Ble også liggende mye i senga, totalt utslitt. Slutta på dem, men må nok starte opp igjen... Anonymkode: c8289...310
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå