Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har helt normale tenner, men jeg kunne tenke meg å prøve tannbleking. Er det noen som har gjort dette hos tannlegen? Ble du fornøyd eller ble tennene alt for hvite? Hvor lenge varte det? Og hva kostet det?

Anonymkode: f89a2...1cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skinne fra tannlege. Og bleker en gang i året. 

Merket stor forskjell første gangen, og litt forskjell nå ved oppfriskning. 

Det blir ikke for hvitt om du bruker en skikkelig tannlege. Og du kan også stoppe opp ved ønsket resultat. 

Skinnen hadde ganske stiv pris, husker jeg. Men det er en engangskostnad, og blekemidlet betaler jeg bare en hundrelapp for. 

Anonymkode: a10a6...237

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte sånn på apotek som var tre behandlinger over en uke, merket ikke noe forskjell i det hele tatt 😛 

Anonymkode: c155d...a14

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har skinne fra tannlege. Og bleker en gang i året. 

Merket stor forskjell første gangen, og litt forskjell nå ved oppfriskning. 

Det blir ikke for hvitt om du bruker en skikkelig tannlege. Og du kan også stoppe opp ved ønsket resultat. 

Skinnen hadde ganske stiv pris, husker jeg. Men det er en engangskostnad, og blekemidlet betaler jeg bare en hundrelapp for. 

Hvor kjøper du blekemiddelet fra da? 

Anonymkode: 95e39...70b

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hvor kjøper du blekemiddelet fra da? 

Anonymkode: 95e39...70b

Tannlegen. Plukker med nå jeg er innom på årlig sjekk og rens, da man alltid bør ha rens rett før bleking for godt resultat. 

Skrevet

Bleket også hos tannlege, det ble veldig fint. Betalte 4000 for støpt skinne, blekemiddel og tannkrem. Oppfrisking blir ikke like dyrt, da har jeg skinnene fra før. Husker ikke hva det koster for blekemiddel, kanskje 150 pr tube. 

Anonymkode: 544f9...a03

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2022 den 23.00):

Jeg har helt normale tenner, men jeg kunne tenke meg å prøve tannbleking. Er det noen som har gjort dette hos tannlegen? Ble du fornøyd eller ble tennene alt for hvite? Hvor lenge varte det? Og hva kostet det?

Anonymkode: f89a2...1cf

gjør som hu i youtube videoen bruk hvit neglelakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...