Gå til innhold

Advokat som sa rett ut han bare vil ha yngre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket med en advokat på tinder. Han er 51 år, kjekk for alderen. Virker som økonomien er på stell osv. Så han kan vel velge sitt. Han sa rett ut at han leter etter yngre, og han likte det med meg. Blir litt skeptisk. Er ikke det veldig rart å være veldig bastant på noe sånt? Rødt flagg? Han virker veldig veltalende. Men noe holder meg tilbake. Er selv 27 år. Selv om det kanskje ikke blir noe forhold, vil jeg jo at en mann skal like meg for noe annet enn alderen min..... go for it..or no?

Anonymkode: 4f24c...9cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nei og atter nei. Alderen din er en tilfeldig egenskap ved deg, som høyde eller krøller eller fregner. Ikke noe å satse videre på. Og hva slags person er nå mer interessert i en tilfeldig egenskap enn en hel person? Det vil du neppe involvere deg i.

Anonymkode: 719be...b5f

• Liker 26
  • Nyttig 5
Skrevet

Går vel an å prøve det ut? 

Hadde aldri gjort det selv, for verken forhold eller sex. 

Anonymkode: fc178...984

• Liker 1
Skrevet

Forstår ikke hvorfor 27 åringer konsekvent søker menn som kunne vært faren deres?

Anonymkode: 2457b...b7c

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet

Har du spurt hvorfor han vil ha yngre? Kanskje han vil ha barn ol? 

Anonymkode: c5652...c71

Skrevet

Han skrev også at jeg virket oppegående... og pen og ung. De tingene liksom.. 

Skrevet

Hvis du vil ha et seriøst forhold bør du finne deg noen på din egen alder. 

Anonymkode: 39b70...5d2

• Liker 16
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han sa han tenner mest på yngre. Han var åpen for barn også, selv om han har fra før.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun bør ikke ville ha barn med en kar som er over 70 når ungen er myndig.

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet

Eehhh…

Jeg jobber i advokatbransjen selv og jeg har til gode å se en advokat på 50+ innlede et seriøst forhold med noen på 27 år. 

Anonymkode: 944ff...9e6

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Menn er ærlige. Kvinner vil ha en med økonomien på stell men sier det ikke høyt. 

Anonymkode: 373a2...16c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun bør ikke ville ha barn med en kar som er over 70 når ungen er myndig.

Sa ingenting om at hun ville barn :) tenkte kanskje han var en sånn en som ikke fikk barn tidligere og vil ha det nå. Uansett TS, enig i at det skurrer her. Hva skjer når du blir eldre da? Vil han ha noen enda yngre da? 

• Liker 5
Skrevet

Eehhh…

Jeg jobber i advokatbransjen selv og jeg har til gode å se en advokat på 50+ innlede et seriøst forhold med noen på 27 år. 

Anonymkode: 944ff...9e6

Tror du han bare er ute etter en fling?

Skrevet

Menn er ærlige. Kvinner vil ha en med økonomien på stell men sier det ikke høyt. 

Anonymkode: 373a2...16c

Den økonomiske gevinsten bør være skyhøy for å selge seg til en på alder med faren din.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Sa ingenting om at hun ville barn :) tenkte kanskje han var en sånn en som ikke fikk barn tidligere og vil ha det nå. Uansett TS, enig i at det skurrer her. Hva skjer når du blir eldre da? Vil han ha noen enda yngre da? 

Har tenkt på det også. Han sa bare aldri sluttet å tenne på damer i 20 og 30-årene. Men blir jo eldre en dag jeg også. Liker bare ikke den bevisste søken etter alder....

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeje, bare å forberede deg på å bli dumpa om et gitt antall år.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han sa han tenner mest på yngre. Han var åpen for barn også, selv om han har fra før.

Det er fort bare noe han sier for å få deg på kroken. OM du faktisk ønsker deg familie, ikke kast bort de fruktbare årene på sånt.

Anonymkode: 0fa09...dbf

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet

Er ikke så opptatt av penger, altså. Var vel bare hele pakken med at han har klart seg i livet, holder seg sjekk og er flink med ord. Masse selvtillit. Noe jeg ikke har så mye av... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har tenkt på det også. Han sa bare aldri sluttet å tenne på damer i 20 og 30-årene. Men blir jo eldre en dag jeg også. Liker bare ikke den bevisste søken etter alder....

Hvorfor har du selv en så høy alder på instilligene hvis du ikke liker at menn på 50+ søker etter unge kvinner? For det er jo det de gjør de som har innstillinger på kvinner under 30 når de selv er over 50. Hva er det som gjør denne karen så spesiell for deg i forhold til menn i 20 og 30-åra? 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis du vil ha et seriøst forhold bør du finne deg noen på din egen alder. 

Hva I alle dager. Er du riktig bevart? Så mine foreldre med 20 års aldersforskjell Er ikke et seriøst forhold? De er sammen til de dør, men står ikke i søkelyset til Taliban-KG?

• Liker 3
Skrevet

Du må da ha yngre alternativer. Hadde i vertfall droppet det om du har planer om barn, all jobben vil falle på deg. Det er fryktelig slitsomt.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...