Gjest ung23 Skrevet 28. november 2005 #1 Skrevet 28. november 2005 som alenemor til en gutt på snart 3 år, er det mindre mat som går i huset.. Men for ikke å alltid "ha det samme" til middag, men som likevel er overkommelig i pris håper jeg på litt hjelp av dere... ?
Gjest Gjest_pernille_* Skrevet 28. november 2005 #2 Skrevet 28. november 2005 Pastaskruer med ostesaus. Lag salat ved siden av. Grillpølser som du kutter i enden, så de krøller seg. Stekes på panne. wokgrønnsaker ved siden av Stek torskefilet. Da den er ferdig tilsett litt matfløte og tomatpurre.Kokte poteter. Lag en omelett md tilsatt av diverse grønnsaker. Server med varmt brød. dette er mat barn liker au
-Fisken- Skrevet 28. november 2005 #3 Skrevet 28. november 2005 -Fiskeboller i hvit saus med revne gulrøtter og kokte poteter -Fiskegrateng med samme tilbehør -Stekte fiskeboller -Pannekaker, vanlige eller fylte (med f.eks ostesaus og skinke, gratinert i ovnen) -Spagetti med kjøttsaus og salat -Ostesmørbrød -Pytt i panne med speilegg -Fylte pitabrød
kallamilla Skrevet 28. november 2005 #4 Skrevet 28. november 2005 Ferdig fiskegrateng fra frysedisken med poteter og revne gulerøtter. En sånn pakke (Findus) var akkurat nok til meg og sønnen min da vi var alene. Ellers er en enkel middag å steke pølser, løk og strimler av gulerøtter i litt olje. Bland sammen med nykokt pasta. Dette liker ungene mine (med ketchup på).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå