Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som ofte vil finne på ting å gjøre.  Vi begge sliter med helsen, men hun jobber 50% turnus og jeg jobber 100% ,Mandag til Fredag. Hun jobber forskjellig fra uke til uke fra 1 dag til 4 dager pr uke. De ukene hun jobber 4 dager hører kun fra henne når hun forteller hvor sliten hun er. Men de ukene hun jobber 1 dag får jeg melding:  hei. Skal vi finne på noe denne uken? Jeg jobber kun 1 dag så sa passer det bra for meg, skriver hun.  Tenker ikke at jeg jobber 5 dager i uken og er også sliten. Hva hadde du svart? 

Anonymkode: edd3a...f57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår henne godt, jeg hadde skrevet det samme. Du jobber jo 100% så det er ingen uker det passer bedre for deg enn andre i utgangspunktet, slik det gjør for henne.

Hvis du er for sliten til å møte henne i ukedagene så må du jo bare si det. Si at du dessverre ikke orker å finne på noe i ukedagene fordi du er sliten pga jobb, men at dere kan avtale noen en helg.

Anonymkode: 311eb...5d2

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner helr ærlig ikke helt problemstillingen her. Jeg tar initiativ til å treffe folk når jeg har tid og overskudd, og så er det opp til dem å avgjøre om de har det samme. Du jobber fem dager hver eneste uke, så med din logikk skulle hun egentlig aldri foreslå noe?

• Liker 3
Skrevet

Enig med de over. 

Anonymkode: c30dd...3de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...