AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Altså - er det noen som kan gi meg noe tid på hvor lang tid det skal ta å komme over en eks? gikk ut av forholdet da jeg innså at kjærlighet ikke er nok… trodde vi skulle være sammen for alltid og at han var min ene… ( var begge hverandres første kjæreste). men etter å ha blitt nedprioriter, lyve til etc over tid ble jeg ulykkelig i forholdet. ALLE rundt hadde sagt at jeg burde gå i en god stund; men var utenkelig - helt til siste dråpen veltet begeret… Samtidig har jeg så kjærlighetssorg at det er utholdelig… kan jeg risikerer at det aldri tar slutt? Føler jeg er en dårligere versjon av meg selv rundt andre nå , da det idiotiske hodet mitt 90% av tiden tenker på han… begynner jo selvsagt å tvile på beslutningen, men vet jo at det var eneste løsning 😅 Anonymkode: 2ec26...687 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Hvor lenge var dere sammen? Det sies at man trenger like lang tid på å komme over en person som tida man var sammen. Det stemmer selvsagt ikke i alle tilfeller, for det er jo mange årsaker til at et forhold tar slutt. Men dersom man fortsatt elsker den andre, må man nok regne med at det tar tid. Et år bør du nok i alle fall regne med, dersom dere har vært sammen lenge. Selv om det blir gradvis lettere.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Anonymus Notarius skrev (Akkurat nå): Hvor lenge var dere sammen? Det sies at man trenger like lang tid på å komme over en person som tida man var sammen. Det stemmer selvsagt ikke i alle tilfeller, for det er jo mange årsaker til at et forhold tar slutt. Men dersom man fortsatt elsker den andre, må man nok regne med at det tar tid. Et år bør du nok i alle fall regne med, dersom dere har vært sammen lenge. Selv om det blir gradvis lettere. 5 år, så håper da ikke det vil ta så lang tid… kunne ønske det bare var å bestemme seg for å slutte å elske noen… Anonymkode: 2ec26...687 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Huff det der er helt jævlig brutalt. Jeg og min ex hadde utrolig turbulent, toxic og voldsomt forhold. Masse følelser opp og ned, jeg prøvde å være stødig og stabil men det er utrolig vanskelig når han ikke klarer å kommunisere hva han trenger,pluss at han var/er rusmisbruker og har adhd. Nå er det 4,5 år siden vi slo opp siste gang. Det endte så dramatisk (han drapstruet meg), og det har føltes helt ubeskrivelig jævlig. Det har til tider virkelig ødelagt meg. Jeg har vært i nytt forhold i 4 år, og vi har det bra. Samboer er rolig,trygg, stabil,fast jobb,omtenksom osv men sorgen over eksen er uansett voldsom. Jeg tror også det vanskeligste var at jeg måtte innse at jeg har levd mange år i psykisk voldelig forhold, og jeg har alltid trodd at han var the one, men fant ut at det er fordi jeg har vokst opp i grov omsorgsvikt og sånt turbulent,ustabilt, av og på kjærlighet er det som har vært vanlig og kjent for meg så jeg trodde det skulle være sånn. Jeg føler veldig med eksen og håper virkelig han har det bra og har fått hjelp men jeg prøver å avlære meg å elske han, nettopp fordi han stort sett ikke var veldig snill. Men tilbake til spørsmålet ditt. Jeg aner ikke når. Ordentlig kjærlighetssorg er faktisk helt grusomt å gå igjennom. Anonymkode: 94e3a...331
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 Vi var sammen 6 år av og på btw. Flyttet fra han to ganger Anonymkode: 94e3a...331
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå