AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Hei trenger tips til mat som metter godt og lenge når man ammer.. her går det mye i pærer og gulrot for å fylle opp men får så luft i magen og det metter lite.. har en voldsom ulvehunger .. Spiser havregrøt med eple og nøtter , grove brødskiver med magert pålegg og yogurt med gryn.. blir så sinnsykt sjokoladefysen når jeg ikke får i meg nok.. Tips gjerne til både enkelte matvarer og hele måltider , gjerne og hvilke mengder folk Spiser.. barnet er 1 uke og jeg fullammer Anonymkode: 348ca...f2c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Jeg spiser det samme som ellers bare mer.. Brød og rundstykker med pålegg. Middag. Spiser og en del sjokolade og boller men jeg tenker det går fint da.. Avokado tenker jeg er mettende pålegg. Ville ikke fokusert så mye på mager mat. Anonymkode: 9f96e...a09
Kvinne87Rogaland Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 Det du skriver at du spiser, er mat som metter lite. Det som metter er protein. Cottage cheese for eksempel, metter godt. Samme gjør tunfisk og kylling. Tips: Ta en boks mager cottage cheese, en moden banan og to ss kakaopulver og mikse godt med en stavmikser. Smaker som sjokoladekrem og metter skikkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå