Gå til innhold

Hvor mange menn sjekker deg opp når du er på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lenge siden sist jeg har vært på byen. Var på byen og danset begge kveldene i helgen. Vil si jeg ble sjekket opp (bydd opp til dans, komplimenter, spørsmål om jeg ville bli kjendt osv) minst 10 ganger til sammen. Mange av de var svært kjekke også, og høflige og gentlemen. Noen var ikke det. 

Anonymkode: 8e63c...64e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri 😄 Er 38 nå og det har jeg hittil ikke opplevd. Bare sett venner blitt sjekka opp.

Anonymkode: 3bc6e...6bb

• Liker 4
Skrevet

Null. 

Anonymkode: e73ed...b44

• Liker 3
Skrevet

Omtrent 10 her også. 

K39

Anonymkode: a5be7...e48

Skrevet (endret)

To-tre utover kveld, men da spør jeg bare om de har tatt imot Jesus som sin frelser, om de har Gud i sitt hjerte? Og da forsvinner de fort 😄 Småfulle menn blir du ikke kvitt og det er ekkelt. 

Endret av ChiLee
Unødvendig info ble tatt bort.
Skrevet

Sist jeg var på byen, ingen. 
for 10 år siden, en fyr innimellom.

er 32 nå.

Anonymkode: b264c...a0b

Skrevet

Etter jeg ble 30 så har antallet som sjekker meg opp gått ned til null og antallet jeg sjekker opp har også gått ned til null, har ikke selvtilliten lenger. 

Anonymkode: e8b57...bec

Skrevet

Gjennomsnittlig av to. Men de er aldri normale. Mitt inntrykk er at flotte karer av interesse ikke sjekker.

Anonymkode: 1c94d...d7c

Skrevet

Spørs hvor tiltalende jeg er. Jeg pleier å se rett ned i bakken hele tiden , danse med venninner og se drit sur ut i barkø for at ingen menn skal komme å plage meg. 

Er jeg pratsom og blid og søker øyekontakt og ser rundt meg og sånn så blir jeg sjekket opp av en god del. Ser det ikke som et personlig kompliment i det hele tatt men mer som at de går etter hvem som helst de tror er et lett bytte 

Anonymkode: 343df...931

• Liker 2
Skrevet

Jeg er i midten av førtiårene og blir fortsatt sjekket opp. Forrige uke var jeg ute med noen venninner og drakk vin og danset. Ble sjekket av to menn som begge var under 30 år. Han ene kom etter meg da jeg skulle gå og måtte bare fortelle meg hvor pen og flott jeg var og om jeg hadde lyst til å bli bedre kjente (jeg er i forhold og er mye eldre, så jeg måtte gi beskjed om det).

Som yngre ble jeg veldig mye sjekket opp på byen. Tror faktisk jeg enda ikke har vært ute på byen og aldri blitt sjekket opp. Og er overrasket at jeg blir sjekket mer opp av yngre menn enn menn på min egen alder (noe jeg syns er utrolig hyggelig 😁)

Anonymkode: f9172...75e

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ingen😂

Anonymkode: 7f86d...b36

• Liker 1
Skrevet

Aldri hendt. Ikke pen nok, regner jeg med.

(Heldigvis hadde jeg initiativ nok til at jeg sjekket opp en mann selv, så nå er jeg gift og sjelden på byen lenger.)

• Liker 2
Skrevet

Ca 3 ganger på byen, og 15 ganger i taxikø da de begynner og få dårlig tid 😅

det varier litt fra hvor jeg er og hvem jeg er sammen med.. det varierer også om det er hyggelig eller ikke. Og få oppmerksomhet fra kjekke gentlemen er jo hyggelig da, så bra du koste deg 😊

Anonymkode: 5abe5...693

Gjest Keikolina
Skrevet

Blir mer og mer jo eldre jeg blir, ganske merkelig. Yngre menn også😄 Jeg er i et bra forhold jeg, så trenger det ikke. Gubben blir sjalu da 😄

Skrevet

Har aldri blitt sjekket opp i mitt liv. Er vel ikke pen nok.

Anonymkode: 7bca8...134

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er lenge siden sist jeg har vært på byen. Var på byen og danset begge kveldene i helgen. Vil si jeg ble sjekket opp (bydd opp til dans, komplimenter, spørsmål om jeg ville bli kjendt osv) minst 10 ganger til sammen. Mange av de var svært kjekke også, og høflige og gentlemen. Noen var ikke det. 

Dette er en interessant problemstilling og tegner et bilde av den gjengse KG-bruker. 

Du virker til å være en attraktiv dame som menn ønsker å ta kontakt med. 

Om du ser nedover tråden her er det 0 og 1-2 ganger når de var i 20, eller 30-åra. 

Da er det ikke rart en kan bli litt sur og bitter på menn😅

Anonymkode: 75cde...c5c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Måtte du starte denne tråden for å skryte?

Anonymkode: 8b9bf...583

Gjest AprilRyan
Skrevet

Ingen. Jeg ser visst ganske sur ut har jeg fått beskjed om et par ganger, men helt greit for meg å ikke bli sjekket opp. Jeg har vært ute med andre som blir sjekket opp, men ser ikke akkurat på det som et kompliment.

Da jeg var yngre var det en og annen. Jeg husker at jeg da hadde hyggelige samtaler med menn også. Mulig de ønsket seg noe mer, men det ble ingen sure miner når det ikke ble det.

Jeg tror sånne ting handler om hvor åpen man er for det. Ser man sur ut og ser ned i bakken så blir man nok neppe sjekket opp. Nå er det ikke alle som har et behov for å bli sjekket opp heller da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Gjennomsnittlig av to. Men de er aldri normale. Mitt inntrykk er at flotte karer av interesse ikke sjekker.

Anonymkode: 1c94d...d7c

Kanskje de flotte karene bare ikke sjekker akkurat deg?

Anonymkode: 3699a...057

• Nyttig 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje de flotte karene bare ikke sjekker akkurat deg?

Anonymkode: 3699a...057

kan jo være de a det hun mente 😊

Anonymkode: a5be7...e48

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...