AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Har en bisarr opplevelse med nye dama til brordern. Hun er en del år yngre enn meg mens jeg er etablert med mann og barn. Hun virket helt normal i begynnelsen men tok ikke lang tid før hun begynner å brette ut alt personlig om forholdet deres til meg. Legger ut detaljer om brodern sin personlighet og alt som er ødeleggende og misnøye. Mye misnøye med brodern. Dette er ting som man kan snakke om med venninner, evt parterapeut, ikke kjærestens søster. Føles veldig merkelig og brodern har også forklart at hun mangler litt sosiale antenner, dog ikke noe vondt i henne. Er det min oppgave å lytte og støtte henne i problemene hun har med brodern, eller er det greit å si at jeg ikke ønsker å høre på dette? Hun er ekstremt utleverende om brodern og virker ikke som hun forstår selv at det er rart. Burde jeg informere brodern om at nye dama hans prater sånn om han og forholdet deres? Anonymkode: 8e033...215
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Herlighet, du må jo si at du ikke vil høre på dette. Hadde jeg vært broren din hadde jeg vært skuffet over dere begge. Anonymkode: 85863...d2c 1
Anonym6789 Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Si at du ikke ønsker å høre sånt. Jeg har et godt forhold til både min bror og kjæresten, men hadde syntes at det der er ubehagelig. Føler det hadde satt meg i en kjip situasjon siden jeg alltid vil støtte min bror, samtidig som jeg ikke hadde syntes noe om at han oppfører seg dust. 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Anonym6789 skrev (Akkurat nå): Si at du ikke ønsker å høre sånt. Jeg har et godt forhold til både min bror og kjæresten, men hadde syntes at det der er ubehagelig. Føler det hadde satt meg i en kjip situasjon siden jeg alltid vil støtte min bror, samtidig som jeg ikke hadde syntes noe om at han oppfører seg dust. Ja. Er det samme jeg føler. Jeg kommer til å si ifra fra nå av. Angrer på at jeg ikke gjorde det tidligere. Har skjedd de siste 3 gangene vi møttes men nå holder det. Vet ikke om jeg bør informere brodern, vil ikke skape mer krangel mellom del da det tydeligvis er en del av issuet. TS Anonymkode: 8e033...215 2
Anonym6789 Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Er det samme jeg føler. Jeg kommer til å si ifra fra nå av. Angrer på at jeg ikke gjorde det tidligere. Har skjedd de siste 3 gangene vi møttes men nå holder det. Vet ikke om jeg bør informere brodern, vil ikke skape mer krangel mellom del da det tydeligvis er en del av issuet. TS Anonymkode: 8e033...215 Visst det er sånn allerede så hadde jeg håpet litt på at forholdet går over. Min samboer har en bror, og kjæresten hans lager såå mye drama og intriger. De er sammen på 7. året. Slitsomt for alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå