Gå til innhold

Noen som har denne Electrolux vaskemaskinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha ny vaskemaskin og ser litt på denne fra electrolux. Er det noen som har den og kan si noe om hvordan den er? Eventuelt noen tilsvarende?

Anonymkode: 8f173...5e7

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg har denne fra Electrolux, og er superduperfornøyd! 🙂 

Anonymkode: 73284...3e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, men jeg har denne fra Electrolux, og er superduperfornøyd! 🙂 

Jeg lurer på om det er den samme som en i en tidligere tråd hadde problemer med skyllingen. Du opplever ikke noe av det?

Skrevet

Har en Candy med App :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.9.2022 den 22.01):

Jeg lurer på om det er den samme som en i en tidligere tråd hadde problemer med skyllingen. Du opplever ikke noe av det?

Har ikke opplevd noen som helst problemer med den. Gikk fra å ha traumer etter Miele (først en ny som trommelen var ødelagt på, til en annen som han som leverte den tok med seg med en gang fordi den var ødelagt, til en tredje som hoppet og danset rundt på hele baderomsgulvet mitt), til den jeg linket til. Som sagt så har den oppført seg som en drøm. Jeg har tørketrommel i samme serie, og den er også helt fantastisk. Så jeg er kjempefornøyd! 😄 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har ikke opplevd noen som helst problemer med den. Gikk fra å ha traumer etter Miele (først en ny som trommelen var ødelagt på, til en annen som han som leverte den tok med seg med en gang fordi den var ødelagt, til en tredje som hoppet og danset rundt på hele baderomsgulvet mitt), til den jeg linket til. Som sagt så har den oppført seg som en drøm. Jeg har tørketrommel i samme serie, og den er også helt fantastisk. Så jeg er kjempefornøyd! 😄 

Jøss første gang jeg hører noen har hatt problemer med miele 

Anonymkode: 00403...276

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.10.2022 den 23.39):

Jøss første gang jeg hører noen har hatt problemer med miele 

Anonymkode: 00403...276

Har hørt om et par andre som har hatt problemer, men ellers roses jo miele opp i skyene 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...