Gå til innhold

Hvis det kom en pille mot overvekt som gjorde deg slank, men den ga deg også morgenkvalme og nattesvette. Hadde du brukt den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt 

- Ereksjonsproblemer

- Oftere mensen

- Gjort deg hyperseksuell.

Anonymkode: 5a208...e52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du om det?

Anonymkode: 81e24...dcf

• Liker 1
Skrevet

Nei, vurderte faktisk Saxenda men lot det være på grunn av fare for bivirkninger. Har ting jeg må få gjort i hverdagen så har ikke tid til å gå rundt å være kvalm eller sitte på do med diare.

Anonymkode: ceb05...242

Skrevet

Nei. Vil jeg gå ned i  vekt så gjør jeg det naturlig. 

Anonymkode: 593b6...fc0

Skrevet

Kommer an på hvor lenge du skal bruke den. Er det quick fix i en periode, hvor du så må gå over til kosthold, så ja. Da hadde jeg gjort det. Er det imidlertid en permanent løsning, aldri i verden.

Anonymkode: f6b9f...432

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, vurderte faktisk Saxenda men lot det være på grunn av fare for bivirkninger. Har ting jeg må få gjort i hverdagen så har ikke tid til å gå rundt å være kvalm eller sitte på do med diare.

Anonymkode: ceb05...242

De fleste opplever lite bivirkninger 

Anonymkode: 36010...462

• Liker 2
Skrevet

Nei, hadde slanket meg på vanlig måte.

Skrevet

Høres farlig ut. Ville prøvd å slanket meg på ordntlig måte. Spis frukt, unngå godteri osv.

Anonymkode: f4b5f...9af

Skrevet
Honey Dew skrev (På 19.9.2022 den 11.17):

Nei, hadde slanket meg på vanlig måte.

Lykke til med det

Skrevet
Inverto skrev (2 timer siden):

Lykke til med det

Gikk ned 20 kg jeg kun ved å spise sunn mat og forbruke mer kalorier enn det jeg tar inn. 

Skrevet
Honey Dew skrev (13 timer siden):

Gikk ned 20 kg jeg kun ved å spise sunn mat og forbruke mer kalorier enn det jeg tar inn. 

Kudos. Jeg var det stikk motsatte xD jeg måtte gå opp i vekt siden jeg hadde spiseforstyrrelse.
Fra mars 2021 så har jeg gått opp fra 48kg til 66kg nå :) 

Skrevet

Tja, det kom vel ann på hvor mye overvekt, hvordan det påvirket helsen min, hverdagen og om bivirkningene egentlig var så grusomme når de ble satt opp mot fordelen... Dersom man sliter med stor overvekt er det ikke nødvendigvis så enkelt å "slanke seg på den naturlige måten" så en ekstra boost på bekostning av litt kvalme og svette tror jeg nok jeg ville tatt imot.. 

Anonymkode: 22a45...616

Skrevet

Hvis jeg ikke klarer å gå ned naturlig kan noe slik være et alternativ. Jeg har fysiske sykdommer og plager som forverres av min overvekt, så disse bivirkningene er mindre enn hva jeg vil få av dem.

Anonymkode: f347c...ca4

Skrevet

Jeg fikk tilbud om Mysimba, men valgte å la være. Og det var legen glad for, en annen pasient hadde fått voldsomme bivirkninger av samme produkt.

Men har likevel gått ned 30 kg, ved å legge om kostholdet og livsstilen. 

Anonymkode: 1f030...8c4

Skrevet

Nei.

Anonymkode: 81d8b...ed4

Skrevet

De bivirkninger der høres ikke helt god ut. Kroppen forteller deg at de pillene bør du holde deg unna. 

Anonymkode: ae5d3...08a

Skrevet

Nja...

Det fins jo slike armbånd som funker gull mot kvalme, men nattesvette er helt forjævlig...

Å være ekstremt overvektig er også helt forjævlig..

Troe jeg hadde tatt sjansen, og fått hjelp til å gå ned i vekt.

Nattesvetten blir man kvitt etter man sluttet med medisinene,går jeg utifra.

Skrevet

Nei! 

Har det helt fint som overvektig (BMI 58)! Ville hverken tatt en pille med de bivirkningene, eller en diett som gjør at jeg ikke kan spise hva jeg vil! 

Jeg er heller feit og lykkelig! 😍

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, jeg vil ikke gå på noe som gir meg store plager resten av livet, så framt det ikke står om livet. For det er ikke sånn at du kan slutte på en slankepille og forbli slank, om du ikke har gjort noe med årsaken til hvorfor du ble overvektig i utgangspunktet. Ja, en quick fix er fristende, men den er sjelden varig. Det har jeg erfart, prøvde det meste før jeg fant fasiten min og gikk ned 50 kg, og har også holdt dem borte i 10 år ved å opprettholde det kostholdet som hjalp meg ned i vekt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...