AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Del Skrevet 18. september 2022 Hei, Har alltid pleid å sove med klærne på. Altså olabukse, sokker, skjorte. Det har bare føltes naturlig for meg, og jeg har gjort det siden tenårene. Men min nye samboer klarer ikke å bli vant med dette, og sier at følelsen av klær-mot-hud føles så merkelig. Tror dere dette er noe hun kan venne seg til på sikt? Anonymkode: 75674...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turtellure12 Skrevet 18. september 2022 #2 Del Skrevet 18. september 2022 (endret) Hvis hun får lov til å kle av deg olabuksa i ny og ne, så tenker jeg hun vil venne seg til det. Er du imidlertid helt frenetisk opptatt av å ha den på hver eneste natt... Kanskje ikke. Hvorfor olabukse forresten? Den blir jo møkkete av å bli brukt. Å ta det inn i sengetøyet hadde vært et big no-no for meg. Endret 18. september 2022 av Turtellure12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 18. september 2022 #3 Del Skrevet 18. september 2022 Jeg tror det er bedre du venner deg av med å sove med klær på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Del Skrevet 18. september 2022 Hvis du liker å pakke deg inn kan du ihvertfall bruke pysj/koseklær. Anonymkode: 81136...717 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. september 2022 #5 Del Skrevet 18. september 2022 Jeg sover også med klær på da ere bare og spise frokost og rett på jobb 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #6 Del Skrevet 18. september 2022 Noe av det beste med å sove i samme seng er jo at man kan ligge nakne intill hverandre Anonymkode: 7e8a0...e88 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #7 Del Skrevet 18. september 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Jeg sover også med klær på da ere bare og spise frokost og rett på jobb 🙂 Jøss. Dette liker jeg! Anonymkode: 0bfa5...328 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #8 Del Skrevet 18. september 2022 At en slækk tenåring ikke gidder å kle av seg er nå en ting, men at voksne mennesker med et snev av boevne gjør det, er rett og slett ekkelt. Anonymkode: 3faaf...478 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #9 Del Skrevet 18. september 2022 Det forstår jeg godt. Sove med klær man har hatt på seg ute er jo kjempeekkelt. Hvis du absolutt må ha klær på, kjøp nattøy, eller bruk koseklær som du bare bruker til det. Selv sover jeg naken. Hadde blitt veldig varm og ekkel av å sove med klær på. Anonymkode: fcf36...727 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 18. september 2022 #10 Del Skrevet 18. september 2022 Seriøst? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFri Skrevet 18. september 2022 #11 Del Skrevet 18. september 2022 Man legger seg ikke i sengen med klærne på 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #12 Del Skrevet 18. september 2022 For de aller fleste vil dette oppleves som uhygienisk. Alt støv og skitt du har fått på klærne drar du med deg opp i senga. I tillegg blir man gjerne litt varm og kanskje svett i løpet av natten så i tillegg til at du drar med deg utedritt ned i senga, drar du også med deg nattlig kroppsdritt som svette og sikkel på uteklær som du skal omgås andre folk med. På tide å ta skrittet inn i sivilisasjonen. Om du liker å ligge med klær, skaff deg en heldekkende pysj i stedet. Du er kanskje en sånn som setter bager, vesker og kofferter i senga når du er på reise også, tenker jeg. Anonymkode: 0da48...54d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #13 Del Skrevet 18. september 2022 Man kan jo også undre seg over øvrig hygiene. Hvordan steller denne mannen seg for kvelden/natten og om morgenen? Når dusjer han og skifter klær? Anonymkode: c9c2f...a34 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #14 Del Skrevet 18. september 2022 Altså, med mindre du har egne soveklær så er jo det der bare nasty. Anonymkode: faf3b...969 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #15 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man kan jo også undre seg over øvrig hygiene. Hvordan steller denne mannen seg for kvelden/natten og om morgenen? Når dusjer han og skifter klær? Anonymkode: c9c2f...a34 Det er ikke mannen som sover med klærne på, men ts Anonymkode: 7ea9a...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #16 Del Skrevet 18. september 2022 Tror dette bare er tull . Man sover ikke i klærne sine Anonymkode: 5cf46...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #17 Del Skrevet 18. september 2022 MIn svoger sov med vanlige klær frem til min søster fikk styr på han. Han vokste opp i et hjem med lite omsorg fra foreldrene og var vant med dette. Heldigvis er han en oppegående mann og forsto problemene dette innebær da min søster forklarte han det. HI, det er virkelig ekkelt om du sover i klær som du har gått med hele dagen. Det er full av mikro møkk og bakterier som du tar med deg opp i sengen. Tilsvarende er det ekkelt om du bytte til rene klær på kvelden men da går på jobb i klærne du har sovet i. Jeg er selv en som er avhenging av å ha på "klær" når jeg sover, men bytter til soveklær (tights og tshirt) på kvelden og bytter igjen til vanlig jobbklær på morgen. Prøv det- om du bryt deg om din samboer. Anonymkode: de08a...5b2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #18 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er ikke mannen som sover med klærne på, men ts Anonymkode: 7ea9a...130 Ts er mannen Anonymkode: 67319...8db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 18. september 2022 #19 Del Skrevet 18. september 2022 Det er ikke normalt å sove med de samme klærne man går med på dagtid. Faktisk ganske ekkelt. Og å sove i olabukser høres ikke særlig behagelig ut. Sov med pysjamas om du ikke liker å sove naken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #20 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er ikke mannen som sover med klærne på, men ts Anonymkode: 7ea9a...130 Ja, det er jeg klar over? Jeg skriver til alle i tråden, inkludert ts, og kaller ham da "denne mannen". Det er helt vanlig, skriftlig norsk. Anonymkode: c9c2f...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå