AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Sånn at de kan forstå og ta hensyn? Jeg tenker å fortelle de rundt meg om at jeg har fått denne diagnosen og hva som trigger meg, så kan de ta hensyn og forstå. Anonymkode: 92501...d25
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Familien min vet om diagnosen min, men ikke om konkrete triggere. Jeg vinkler det ikke som triggere men som ting jeg ikke ønsker å snakke om. Grunnen er at jeg ikke ønsker at de skal føle at de må gå på tå rundt meg og være obs på hva dem sier hele tiden. Det er min oppgave å jobbe nok med meg selv til at jeg ikke blir ekstremt trigget, og ha mestringsstrategier når jeg blir trigget. Verden roterer ikke rundt meg, heldigvis. Anonymkode: 30143...4fd 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Jeg har ikke gjort det foreløpig, da jeg er redd for spørsmål om hva slags hendelser det er snakk om/ når osv. Skjedde da jeg var barn og er redd foreldrene mine skal ta det tungt og gjøre det mer belastende for meg eller endre på forholdet vårt. Har ikke jobbet meg gjennom det heller, så kanskje jeg vil fortelle om det på sikt.. Anonymkode: c2b42...586
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå