AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Etter at min mor gikk bort, gikk familien mer eller mindre i oppløsning. Alt har gått utover meg og jeg er tydeligvis roten til alt vondt grunnet sjalusi fra to andre søsken. Meg og min mann har alltid stilt opp for min mor og far hvis de har trengt hjelp. De andre derimot har aldri stilt opp noen gang og det kan også bekreftes fra andre hold. De kan snakke bak ryggen til andre og fremstår som perfekte selv som aldri sier eller gjør noe galt. Dette et utrolig vondt for meg, og må ta et valg for meg selv grunnet dette og har vel mer eller mindre landet på hva jeg personlig ønsker da jeg anser dette som et skadelig familieforhold pr d.d. Man velger dessverre ikke sin familie. Er det andre som har samme erfaring og har tips og råd? Anonymkode: ff9d7...86a
Illuminatum Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Hva har dette med arv å gjøre? 5
Mezzosoprena Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Hvor kommer arv inn i bildet? 3
Baktus2024 Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Arveloven bryr seg ikke om hvem som har behandlet hvem sånn eller sånn, med mindre du har drept den du skal arve, da bortfaller arveretten, med mindre du blir erklært utilregnelig. 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 Hva er egentlig spørsmålet ditt ts? Anonymkode: a357b...47d 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Skrevet 19. september 2022 Selv så elsker jeg "besteforeldre" navn. Men hadde jo vært kjedelig om det kun var Alfred, Astrid, Herman, Klara og Olav. Variasjon er bra, så kan vi alle være glad for at vi selv velger navn til barna våre. Anonymkode: f3cf7...e0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå