AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Del Skrevet 18. september 2022 Hei! Jeg hadde en SA 27.august og blødde i 8 dgr. Det er nå bare 3 uker siden, men kan jeg ha blitt gravid på nytt? Kjenner på akkurat de samme ømme og spente brystene som sist. Anonymkode: 92b73...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Del Skrevet 18. september 2022 Ja, hvis du har hatt sex så kan du ha blitt gravid. Har du testet negativt etter SAen? Jeg hadde en SA 30.januar, testet positivt igjen 23.februar Anonymkode: 2d0f0...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Del Skrevet 18. september 2022 Tror ikke jeg hadde spurt, om jeg ikke hadde hatt sex siden aborten. Det jeg lurer mest på er om det er mulig å bli gravid igjen så fort, eller om det er ønsketenkning fra min side. Anonymkode: 92b73...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Del Skrevet 18. september 2022 Glemte å svare på spørsmålet ditt. Men svaret er både ja og nei. Tok en test 1,t uke etter aborten og da var det en veldig veldig svak strek på testen. Ikke prøvd siden og vet at om jeg tester nå, så kan den være positiv fordi det fortsatt er hcg i kroppen etter aborten... Veldig godt å høre at du ble gravid igjen så fort da. Da kan det hende jeg har vært heldig. Krysser fingrer. Anonymkode: 92b73...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Del Skrevet 18. september 2022 Ja. Det skjedde meg med begge mine barm. Mistet mnd før. Så rett å ble gravid. Anonymkode: 2fdf3...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Del Skrevet 19. september 2022 Krysser fingrene for at du er gravid! Jeg ville ventet noen dager og testet med en digital test med ukesindikator. Hvis den er positiv kan du vente ei uke til og teste etter stigning Anonymkode: 2d0f0...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #7 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei! Jeg hadde en SA 27.august og blødde i 8 dgr. Det er nå bare 3 uker siden, men kan jeg ha blitt gravid på nytt? Kjenner på akkurat de samme ømme og spente brystene som sist. Anonymkode: 92b73...2cd Jeg har ikke hatt en SA, så kanskje ikke helt det samme, men jeg hadde en graviditet utenfor livmoren og mistet en eggleder. Blødde i en uke ca, og fire uker senere hadde jeg positiv test og var gravid. Legen på sykehuset sa at det var like greit å prøve med en gang, for det er lettere å bli gravid med en gang, enn å vente lenge med prøvingen. Det stemte hvert fall for meg. Vet ikke om det er det samme med SA altså, men vil jo tro at kroppen kan komme like fort tilbake fra det, som det jeg gikk gjennom. Anonymkode: cf6da...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #8 Del Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (På 19.9.2022 den 10.58): Krysser fingrene for at du er gravid! Jeg ville ventet noen dager og testet med en digital test med ukesindikator. Hvis den er positiv kan du vente ei uke til og teste etter stigning Anonymkode: 2d0f0...942 Takk Jeg klarte ikke helt å vente, så tok en test i går. Den var negativ. Håper virkelig at den var negativ fordi det var litt for tidlig enda. Anonymkode: 92b73...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå