AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Del Skrevet 18. september 2022 Vet dette er KVINNEguiden, men vil ikke at noen skal kjenne meg igjen på reddit kontoen min, og tenkte jeg kunne prøve her før jeg eventuelt lager en fake konto. Føler det er større sjanse for at jeg vil få ordentlige svar her, med mindre trolling. Har kjæreste med for trang forhud og jeg hjelper han hver dag, morgen, ettermidag og kveld å strekke den når vi ligger og koser i 15-30 minutter, og så avslutter jeg hver kveld med å smøre han godt inn med krem som skal hjelpe. Det er ikke at han ikke kan gjør det selv, men jeg liker å kan hjelpe han. Da det er enklere for han å ha holde ereksjon så lenge når jeg gjør det enn når han gjør det selv. Vi har sett framgang men fortsatt mye igjen før den er normal, har sjekket ut ting som sier at de skal hjelpe. Til og med det produkter som sier menn som er omskåret kan få forhud igjen. Bare ingen av oss som vet hva av det som er farlig eller faktisk fungerer. Vi ble sendt til spesialist og hun sa at slike apparater er bare tull på samme måte som epost om penis forstørrelses piller, det beste var å gjøre det slik vi gjøre det nå, og jeg ønsker jo ikke å kjøpe et apparat som vil skade penisen hans. Men idag når vi skulle gjøre det, ville han først ikke gjøre det før han innrømte at han elsker meg for at jeg er villig til å gjøre det, men skammer seg, føler han plager meg og han har tel og med hatt tanker/vært redd for at jeg kom til å dumpe han vis han ikke begynner å vise ordentlig resultater snart. Ingen av de tankene har streifet meg, men jeg ønsker så gjerne å hjelpe han, spesielt etter all hjelp han har gitt meg. Jeg sitter å vurderer om jeg skal drite i legen og kjøpe dette til han, men vil vite at det ikke er noe farlig først og så for det andre at det faktisk fungerer. https://www.phimocure.net/foreskin-stretching-video Erfaringer med ting som dette enten av menn her inne, eller kvinner med partnere som har brukt det vil jeg sette stor pris på. Anonymkode: e7f41...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Del Skrevet 18. september 2022 Er ikke dette et enkelt inngrep hos kirurg? Tror mannen min fikk utført dette i lokalbedøvelse, null stress. Be om henvisning til spesialist? Anonymkode: 9db21...7e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 18. september 2022 #3 Del Skrevet 18. september 2022 Et råd fra ektefellen min som hadde alvorlig trang forhud: Dropp alle slike midler og få utført en operasjon for å åpne forhuden. Det er det eneste som vil hjelpe over tid, og vil bli det han blir mest fornøyd med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #4 Del Skrevet 19. september 2022 Ulven skrev (20 timer siden): Et råd fra ektefellen min som hadde alvorlig trang forhud: Dropp alle slike midler og få utført en operasjon for å åpne forhuden. Det er det eneste som vil hjelpe over tid, og vil bli det han blir mest fornøyd med. Åpne eller fjerne? For det er smertefult for han å bli befølt på hode når jeg ikke bruker kremen så skjønner godt hvorfor han ikke vil fjerne. Anonymkode: e7f41...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 19. september 2022 #5 Del Skrevet 19. september 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Åpne eller fjerne? For det er smertefult for han å bli befølt på hode når jeg ikke bruker kremen så skjønner godt hvorfor han ikke vil fjerne. Anonymkode: e7f41...a7e Om det blir å åpne eller fjerne er opp til kirurgen, men mannen min anbefaler å gå rett på omskjæring. Da blir han kvitt problemet en gang for alle. Når det gjelder smerter vil det gå seg ganske fort til. Både klær og bruk vil herde glans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Del Skrevet 19. september 2022 Hadde aldri anbefalt omskjæring. Man mister utrolig mye følelse av det. Men en dorsal slit kan fungere bra 👍 Anonymkode: 98f44...f30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 19. september 2022 #7 Del Skrevet 19. september 2022 Ser på hjemmesiden at dem viser til en gammel kinesisk studie, som ikke brukte denne produkten men samme prinsipp med godt resultat. Det er en grei modell som vil støtte at dette kan virke, men finnes ikke noen studie på denne produkten, og med vanskelig å si om det er noe å prøve. Kirurgi er standardbehandling. De fleste offentlige sykehus tilbyr den typen av operasjon, og er nok lurt at han blir henvist for vurdering av fastlegen. https://tjenester.helsenorge.no/velg-behandlingssted/behandlinger/ventetider-for?bid=186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #8 Del Skrevet 19. september 2022 Det er jo en veldig enkel operasjon. Et lite kutt og evt ett sting. Hvorfor bruke tid på det dere holder på med? Anonymkode: 1bf14...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #9 Del Skrevet 19. september 2022 Gå til en urolog, få en vurdering på alternativer. Vil fraråde å fjerne forhuden helt, da mister man MYE følsomhet i penishodet. Så fjerne litt eller åpne den er best... Anonymkode: fe7de...05f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #10 Del Skrevet 19. september 2022 Har selv fått omskjæring, og anbefaler det hvis det er nødvendig. Problemet løst en gang for alle. Den ekstra gnagingen i buksa går forbausende fort over, men de første dagene er et helvete mtp nattlige ereksjoner som drar i stingene. Og så ser den noe bedre ut, men merker at jeg savner frenulum når jeg har sex. Penishodet har det derimot tipp topp. Men man trenger litt smøring av noe slag når det er håndjobber på gang. Så du må lære den som utfører å være litt mere flittig med bruk av munn/spytt. Anonymkode: de674...bdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå