Gå til innhold

Til damer: er menn med nesepiercing hot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey, har begynt å leke med tanken på å ta hull i nesevingen, eller begge. Hva synes dere damer, kan menn kle det? Må mannen ha en viss klesstil for at han skal kle det? Ha piercing på begge sider i nesa var visst en trend i USA i 2021, og det er flere og flere menn som tar det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er fint. Har en alternativ stil selv, men synes ikke piercinger er pent. Spesielt ikke på menn.

Anonymkode: 49ee3...f32

• Liker 2
Skrevet

Nei, absolutt ikke.

Anonymkode: 1c2b1...434

• Liker 2
Skrevet

Nei. Liker ingen form for piercing. Verken på menn eller kvinner.

Skrevet

Tja, noen kler det godt, både menn og kvinner, så lenge du ikke bruker en stor og tykk ring, kan det se greit ut. 

Anonymkode: 51897...9d1

Skrevet

Jeg liker det ikke. 

Anonymkode: 2d564...038

• Liker 1
Skrevet

Liker det 🥰 både i nesevinger og septum

Anonymkode: dc7de...9f4

Skrevet
24 minutter siden, Blåjojo said:

Nei. Liker ingen form for piercing. Verken på menn eller kvinner.

Du har ikke hull i ørene da?

Skrevet
josep1982 skrev (Akkurat nå):

Du har ikke hull i ørene da?

Jo. Så det er nok den eneste formen for piercing jeg liker. Men litt skeptisk til menn med hull i ørene. Utvidede hull er no go.

Skrevet (endret)

Ring (av en eller annen grunn synes jeg ring er bedre enn dobb på menn)  i den ene nesevingen, hvis det kler stilen for øvrig, kan gå. Begge sider ser bare teit ut, på begge kjønn. Alder er også en faktor her - over en viss alder får det å ta piercing, særlig hvis det er den første, fort et preg av midtlivskrise (sa kvinnen på 42 med nesepiercing. Men jeg tok min da jeg var 16, jeg ville ikke gjort det i dag selv om jeg liker den og aldri har angret).

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...