AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #21 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Frilek er også en pedagogisk aktivitet Anonymkode: 0da6a...5b4 Frilek kan ikke innfri alle punkter barnehagen skal gjennom via Rammeplanen. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er det ikke snakk om foreldrene, men visstnok ei tilfeldig tante. Anonymkode: b53be...87d Det har jeg heller aldri påstått. Jeg svarte på en kommentar. Anonymkode: 92cd2...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #22 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Frilek kan ikke innfri alle punkter barnehagen skal gjennom via Rammeplanen. Anonymkode: 92cd2...c85 Jo, det kan den faktisk 😊. Og det heter ikke frilek, men lek. Anonymkode: a78d1...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #23 Del Skrevet 18. september 2022 Er det småbarns avd? der har de ofte nok med å leke, og følge dagsrytmen med måltider, utetid, sove osv. Det blir sendt ut månedslange hver måned, der det står tema for måneden knyttet opp mot rammeplanen. Det kan virke som det er lek hele dagen, men det foregår mye annet som både tegning, klipp og lim, samlingsstund, sang og dans. Når det er sagt er lek essensen i barnehagen. Den viktigste delen Anonymkode: cc2e1...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #24 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jo, det kan den faktisk 😊. Og det heter ikke frilek, men lek. Anonymkode: a78d1...a4c Jo det heter frilek. Frilek betyr at barna kan velge fritt hva de vil leke med. Organisert lek er voksenstyrt lek. Der vi ofte deler inn i grupper, og bestemmer hva barn skal leke med. Anonymkode: cc2e1...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #25 Del Skrevet 19. september 2022 Det var frilek de første ukene her også. Var visst det som var pedagogisk riktig for god tilvenning i følge pedagogen, men som forelder synes jeg det ville ha vært mye bedre hvis de hadde et eller annet slags opplegg (kunne ha gjort det helt enkelt med en sang eller noe). Eller som de kunne ha vært litt ute. Ble litt mye med en gjeng ukjente, støyende barn innendørs, og min lekte ikke, bare gråt. Anonymkode: d1a98...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #26 Del Skrevet 19. september 2022 For all del, let etter feil, det er gøy det, gå hver dag i møte med negativ holdning Anonymkode: 187af...cc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #27 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jo, det kan den faktisk 😊. Og det heter ikke frilek, men lek. Anonymkode: a78d1...a4c Personen jeg siterer bruker nettopp ordet frilek, og nei, frilek kan ikke innfri alle krav i rammeplanen. Anonymkode: 92cd2...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå