Gå til innhold

Tanker om denne mannekroppen? Blir dere kåte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanker? 

287E91AD-CD49-48FA-BE96-F8EA45D9B8E0.jpeg

Anonymkode: 5b1d8...450

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei tenner ikke på kropp. Kun person 

Anonymkode: 71daf...df8

• Liker 24
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei

Anonymkode: a5bb3...150

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og jeg tenner på blandingen. Å deige seg foran speilet på den måten er usexy i mine øyne.

Anonymkode: b984d...47b

• Liker 23
  • Nyttig 7
Skrevet

Fin kropp, men jeg tenner på personen. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Hjelper lite å være trent, når man er en dust. Jeg vil heller ha en bollemagemann som respekterer meg. ;) 

Anonymkode: a061f...2f6

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tenner du seriøst på en mann som har hengepupper?

• Liker 3
Skrevet

Han er ikke kjekk og stor nok for KG eller tinder antakeligvis

Anonymkode: 3e40c...23e

• Liker 1
Skrevet
Blåjojo skrev (2 minutter siden):

Nei takk😊

Hvorfor? 😄

Skrevet

Flott kropp, men tenning er mer komplisert enn bare å se en kropp. Jeg må føle litt på en kjemi mellom oss for å bli tent og da kreves det litt humor og den rette utstrålingen. 

Anonymkode: f2a0f...e49

• Liker 15
  • Nyttig 7
Skrevet

Flott kropp, men tenning er mer komplisert enn bare å se en kropp. Jeg må føle litt på en kjemi mellom oss for å bli tent og da kreves det litt humor og den rette utstrålingen. 

Men selv med humor og utstråling, så tenner du ikke mye på en halv lubben kropp med tendenser tio mannepupper.

Skrevet

Hvorfor? 😄

Fordi jeg ikke tenner kun ved synet av en kropp mest av alt. Jeg må ha kjemi, hjerneføde og fysisk tiltrekning i tillegg for å bli kåt.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men selv med humor og utstråling, så tenner du ikke mye på en halv lubben kropp med tendenser tio mannepupper.

Jeg tenner på en sånn kropp.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo det gjør jeg, men ikke av kroppen alene. 

Har vert med veldig veltrente menn og ikke fullt så veltrente menn. Tenningen oppstår på de samme premissene. Kjemi. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Nei. For det første tenner jeg på menn med mye kroppshår. I tillegg må jeg vite litt mer om utstrålingen hans. Da trenger jeg mao mer enn bare et bilde...

Endret av Troyamin
  • Liker 5
Skrevet

Det er ingen ting i veien med kroppen, men tenker at personligheten til en som må vise seg frem slik og søke bekreftelse, er avtennende.

Anonymkode: 92fad...61d

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Kroppen er flott den, men tenner ikke kun basert på det visuelle. Personlighet, intelligens, kjemi og ikke minst humor må til for å vekke min interesse. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tenner du seriøst på en mann som har hengepupper?

Ja har digg sex med mannen min med både mage og hengepupper. Han var litt mer trent tidligere. Men det var mer en grunn til å vurdere å ikke bli sammen med han. Da det for meg er andre verdier enn jeg ser etter. Men han jobbet hardt for å få meg på kroken.  Så da ble det oss allikevel.  Han slet med å hale neg inn i 6mnd før det ble oss. 

Har dårlig erfaring med kjekkasen fra før,  da de ikke var av mest trofaste typene. Så ble liksom ikke noe før jeg fant det best å stikke. Har jeg ikke tilitt er det dødfødt uansett og jeg får 0 lyst. Men har jo fått kjønnssykdom før mannen min, pga kjæreste sitt utroskap. Så da er ikke kjekkasen interessant å få i maten hjemme. Ikke i det heletatt egentlig.  Trenger tilitt for å fungere sexuelt selv. Så kjekkas forhold hadde endt opp i sølibat, mest sannsynligvis.  

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...