Gå til innhold

Hvorfor er den ene av disse mer tiltalende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest flere tråder virker det som kvinner er mest borte i menn som blir kalde etter å ha ligget med dem. 

La meg forklare hva slags type mann jeg er. Jeg ville ha forhold fordi jeg likte disse kvinner, ikke bare ligge og stikke av. Derfor prøvde jeg å være synlig for dem og ga dem oppmerksomhet og snakket med dem uten å være pressende til noe. Allikevel har jeg aldri blitt valgt og blir nærmest oversett. 

På den andre siden har du menn som har sex med flere uten å ville noe mer og har ikke følelser. 

Spørsmålet mitt er hvorfor den typen menn som bare ligger rundt er de som blir valgt. Hvorfor er de mer tiltalende enn menn som meg?

Anonymkode: 26e6e...90a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det ikke. Men fuck boys later som og jakter mer damer. Sånne som deg sitter hjemme å håper at noen ser hvor snill du er så vil du få en modell. Eller? Ikke tiltalende det heller. 

Anonymkode: 15e24...b1f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er det ikke. Men fuck boys later som og jakter mer damer. Sånne som deg sitter hjemme å håper at noen ser hvor snill du er så vil du få en modell. Eller? Ikke tiltalende det heller. 

Anonymkode: 15e24...b1f

nei jeg prøver meg ikke på modeller. 

Uansett, jeg ser ikke hva som er dårlig med meg i forhold til fuckboys hvis det jenter vil ha er en som vil være sammen med dem. Fuck boys burde bli valgt sist men allikevel blir de valgt først. Derfor spurte jeg hvorfor de er mer tiltalende. 

Skrevet

Sikkert fordi man vil ha det man ikke kan få

Anonymkode: 5920b...396

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Etter å ha lest flere tråder virker det som kvinner er mest borte i menn som blir kalde etter å ha ligget med dem. 

La meg forklare hva slags type mann jeg er. Jeg ville ha forhold fordi jeg likte disse kvinner, ikke bare ligge og stikke av. Derfor prøvde jeg å være synlig for dem og ga dem oppmerksomhet og snakket med dem uten å være pressende til noe. Allikevel har jeg aldri blitt valgt og blir nærmest oversett. 

På den andre siden har du menn som har sex med flere uten å ville noe mer og har ikke følelser. 

Spørsmålet mitt er hvorfor den typen menn som bare ligger rundt er de som blir valgt. Hvorfor er de mer tiltalende enn menn som meg?

Du får ikke sex av å bare være snill og gi oppmerksomhet. Dette trodde jeg var allmennt kjent. Da ser hun fort på deg som en "bror", eller i beste fall en god venn. 

Du må skape spenning, attraksjon, noe som trigger følelser. Det er faktisk bedre at hun misliker deg, eller at det er noe konflikt enn at hun er helt likegyldig til deg. 

Anonymkode: 32ba1...afe

Skrevet

Trist, synd at du har opplevd dette 😔 Men du og disse kvinnene er nok litt i samme båt? Du går etter noen som ikke føler det samme, de går etter noen som ikke føler det samme. 

Er naiv å velger å tro de fleste har en "type person?" de kan ha god kjemi med, men at du uheldigvis ikke har møtt disse? 

Kanskje du ska være vill lol, å oppsøke noe nytt? Snakke med noen du vanligvis ikke ville søkt kontakt med? Nå vet jo ikke jeg hvor lett det er for deg, eller om du allerede nærmest bor ute blandt folk 😅🤔

Men når det kommer til andre menn er slemme, kvinner vil bare ha slemme men osv, ikke sannt.. noen er mer synlig enn andre. Men om du selv føler deg usynlig kan du jo bare se for deg at de fleste andre også har det slik. Man ser kunn det man ser etter og tror nok de færreste åpner seg om datingen sin på nett.

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kvinner, som fornuftige folk flest, holder seg milevis unna folk som generaliserer. Om du med vilje oppsøker mer enn ett ligg med en mann som kategoriserer menn i to kategorier - rundbrenneren, som kvinner elsker, og «menn som han» som kvinner hater? 

Da er du lite oppegående som menneske. Slike holdninger er uforenelig med å være en ålreit kar (eller et ålreit menneske). Slike holdninger er og skal være et gigantisk rødt flagg.

Løsningen? Bli et bedre menneske. Og folk (kvinner inkludert) føler det kan være ålreit å være sammen med deg. (Og, nei, du kan ikke beholde holdningene dine og regne deg som et ålreit menneske. Ikke uten å ta feil ;) )

Anonymkode: 1bcdd...ed0

• Liker 1
Skrevet

Kjemi har mye å si.

Blir det samme som med venner.

Du blir ikke venn med alle du treffer, og i en vennegjeng vil noen ha bedre kjemi enn andre, selv om alle er venner.

Noen mennesker er mer fysisk tiltrekkende ved måten de beveger seg på, faktene. 

Menn som har draget, leser også mennesker litt bedre enn de menn som ikke har det.

De ser raskt om det er respons, selv om damen avviser først. 

Mange menn leser derimot vanlig høflighet som interesse. Og evt ren avvisning som litt mer hard to get. 

Du skriver det jo selv i hovedinnlegget. Beskriver hva du selv gjør, og forstår ikke hvorfor du ikke får positiv respons.

Det som fungerer for menn uten draget, er å spørre venner rundt seg om hjelp.

Anonymkode: d4f79...577

• Liker 1
Skrevet

Hva du enn har gjort frem til nå, gjør det motsatte. Eller gjør i det minste noe annet. Det å være snill og grei er i hvertfall ikke noe som leder noen vei

Anonymkode: d6c18...c75

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kvinner, som fornuftige folk flest, holder seg milevis unna folk som generaliserer. Om du med vilje oppsøker mer enn ett ligg med en mann som kategoriserer menn i to kategorier - rundbrenneren, som kvinner elsker, og «menn som han» som kvinner hater? 

Da er du lite oppegående som menneske. Slike holdninger er uforenelig med å være en ålreit kar (eller et ålreit menneske). Slike holdninger er og skal være et gigantisk rødt flagg.

Løsningen? Bli et bedre menneske. Og folk (kvinner inkludert) føler det kan være ålreit å være sammen med deg. (Og, nei, du kan ikke beholde holdningene dine og regne deg som et ålreit menneske. Ikke uten å ta feil ;) )

Anonymkode: 1bcdd...ed0

Ts her.

Jeg synes dette er en urettferdig fremstillingen av innlegget mitt. Jeg har ikke en dårlig holdning. Alt jeg har gjort er å spørre hvorfor de som bruker kvinner for sex er mer tiltalende enn meg som ikke har den motivasjonen. Jeg sier ikke at alle kvinner er involvert med slike men det virker som det er majoriteten ut ifra trådene på forumet.

I tilegg sier du at jeg er lite oppegående. Du vet selv at det er de som er bruker kvinner som er de moralsk forkastelige, men det sier du ikke noe om. I stedenfor vil du ha meg til å tro at jeg er den moralsk forkastelig bare fordi jeg spør hvorfor de er mer tiltalende enn meg som ønsker forhold. Spar meg for tøvet ditt.

Gjest AprilRyan
Skrevet

Da er det vel du som er interessert i den typen kvinner som velger slike menn da?

Siden du kun ser disse. For det er mange kvinner som ikke velger den typen menn og som ser etter helt andre ting. At du ikke blir valgt har nok neppe med at kvinner bare velger såkalt slemme menn, men kanskje heller andre ting (?).

Skrevet
AprilRyan skrev (57 minutter siden):

Da er det vel du som er interessert i den typen kvinner som velger slike menn da?

Siden du kun ser disse. For det er mange kvinner som ikke velger den typen menn og som ser etter helt andre ting. At du ikke blir valgt har nok neppe med at kvinner bare velger såkalt slemme menn, men kanskje heller andre ting (?).

Jeg har blitt kalt stygg før. Kanskje det er grunnen. 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Feil nr. 1: Du tror at de historiene du har lest, gjelder alle kvinner.

Feil nr. 2: Du tror det finnes kun to typer menn - kalde menn som ligger rundt, og deg selv.

Anonymkode: 7a314...4fc

• Liker 1
  • Nyttig 3
Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg har blitt kalt stygg før. Kanskje det er grunnen. 

Mange er blitt kalt stygge, men det betyr ikke at alle synes at de er det. Jeg har også blitt kalt stygg, men vært i forhold med menn som har synes at jeg har vært fin.

Tror du må se bort fra disse som velger andre typer enn det du er. De er ikke interessert i deg, men andre kan være det. Ingen er attraktive for alle og da må man fokusere på de man kan være attraktiv for.

Tipper at det er mer selvtilliten din det går på og det å grave seg ned når man leser alt mulig på nett.

Endret av AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvor du har det fra? Kan du linke til de trådene som sier det? 

De fleste kvinner vil ha en varm og snill mann og ikke en som blir kald etter sex. Husk at kvinneguiden er et forum man spør om problemstillinger så om noen poster en tråd om en mann som ble kald etter sex betyr ikke dette at det er sånne menn hun går etter eller vil ha, man vet jo ikke åssen menn er etter sex før man faktisk har hatt sex med dem

Anonymkode: dea3c...784

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Neida, det er bare lite grunn til å klage/dele når vi finner hyggelige, varme menn å dele livet med. Som jo er de fleste.

Hvorfor du blir valgt bort? Aner ikke. Er du varm og hyggelig? Har du noe til felles med damene du vil ha sjans på? 

Anonymkode: c8cfb...c07

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva du enn har gjort frem til nå, gjør det motsatte. Eller gjør i det minste noe annet. Det å være snill og grei er i hvertfall ikke noe som leder noen vei

Anonymkode: d6c18...c75

Nei, virkelig spar oss for neggingens forbannelse... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Neida, det er bare lite grunn til å klage/dele når vi finner hyggelige, varme menn å dele livet med. Som jo er de fleste.

Hvorfor du blir valgt bort? Aner ikke. Er du varm og hyggelig? Har du noe til felles med damene du vil ha sjans på? 

Hvor mange kvinner på KG kjenner seg egentlig igjen her. De fleste utenfor forumet kanskje. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor mange kvinner på KG kjenner seg egentlig igjen her. De fleste utenfor forumet kanskje. 

De fleste på KG også, vil jeg tro.

Muligens ikke på Singelliv da, mange henger jo her rett etter et brudd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...