Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften. Baby på 4 mnd nå. Hva skal man gå for? 

Anonymkode: 545fc...7b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kaldt blir det der dere bor?

Anonymkode: beaca...a90

Skrevet

Kjøpt voksi urban til kaldere dager

Anonymkode: 7c3c0...368

Skrevet

Easygrow nature, men her blir det rimelig kaldt. 

Anonymkode: 3a61d...59c

Skrevet

Har brukt voksi urban til 2 barn, kommer til å ha den til 3 mann også, bor i Oslo. Fornøyd😊 Styr ihf unna omslagsposer er mitt råd, og sommerpose er bare tull, da holder det med skinn og teppe

Anonymkode: 3666e...a5f

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor i Stavanger, her blir det ikke så kaldt om vinteren. Tenker Voksi City. 

Anonymkode: cf3d4...270

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har brukt voksi urban til 2 barn, kommer til å ha den til 3 mann også, bor i Oslo. Fornøyd😊 Styr ihf unna omslagsposer er mitt råd, og sommerpose er bare tull, da holder det med skinn og teppe

Tenkte det samme, men teppe ble alltid sparket av i sportsvogn så gikk konstant å plukket opp 😅

Skrevet

Jeg bruker Petit Cherie serien, både til vinterpose og vårpose. Liker den serien godt da de har mye utvalg og de passer som regel alle vogntyper. De har justerbar lengde, festestropper og gode løsninger til vognstroppene.

Anonymkode: dfe8e...7dc

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Easygrow nature, men her blir det rimelig kaldt. 

Hva er rimelig kaldt? Bor i Bærum. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er rimelig kaldt? Bor i Bærum. 

Kan bli mellom -20 til -30. Men holder ungen inne hvis det er -10 eller mer. Har hørt at nature kan bli litt for varm nedover mot Oslo området, og samtlige jeg kjenner har valgt den urban varianten. Kommer litt ann på hvor mye man kler på babyen. Det holder med ullbody/longs og strikket genser, lue og votter med den vi har. Har erfart at det kan bli ganske kaldt i Bærum og!  

Skrevet

Jeg har både easygrow nature og voksi urban. Jeg personlig liker easygrow best, da den har en glidelås midt på. Synes urban er hakket mer tungvindt siden glidelåsene er på sidene. Det er mer knødd. 

Vi skal kjøpe en easygrow nature til lillesøster også. 

Anonymkode: 1129b...d0b

• Liker 1
Skrevet

Har hatt voksi City og voksi urban i Oslo. Foretrekker City pga av glidelåsen. Sideglidelåsen til urban irriterte vettet av meg til slutt. Synes det var dårlig patent.

• Nyttig 1
Skrevet

Tror ikke det har så mye å si. ❤️ De fleste er bra. ☺️

Anonymkode: 057c1...744

Skrevet

Vi har en easygrow og en urban. Glidelåsene på urban er irriterende, men samtidig var det praktisk at posen kunne åpnes på sidene og ikke ned midten. Da kunne den brettes opp for å lune godt, og den dekket godt når baby satt litt oppreist. Bøe litt som en mur.

Anonymkode: 0bfdc...474

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Mener du vårpose? Har aldri hørt som «sommerpose», det heter vår- og høstpose. 

Skrevet

Du finner fine billige på finn.no. Da sparer du lommeboka OG miljøet 💕

Skrevet

Vi har Easygrow Nature, bor i Ski utenfor Oslo 🙂 Veldig fornøyd med den. Sønnen min er varm av seg, men ble aldri for varm i den. Det var deilig å slippe lag på lag med klær også. 

Anonymkode: b0bd6...259

Skrevet
27 minutter siden, Mamajune11 said:

Du finner fine billige på finn.no. Da sparer du lommeboka OG miljøet 💕

Jeg kjøper det aller, aller meste av babyutstyret på finn - men vognpose ønsker jeg å kjøpe ny, av samme grunn som jeg kjøper ny madrass. I tillegg kan det bli mugg inni en vognpose med dun om den er vasket/tørket feil. 

Anonymkode: cf3d4...270

Skrevet

Har Voksi City og er utrolig fornøyd med den. Varm, myk og fluffy pose. Minstemann har alltid sovet som en liten engel i den posen 🤭❤️

Skrevet

Vi har Voksi Urban om vinteren. Nå er det fortsatt mildt her, og vi bruker sommerposen fra Voksi med ullpledd over (når det er litt kaldt/om morgenen). Synes posen om sommeren luner mer, og babyen klarer heller ikke dra den over hodet (slik han gjør med dyne).

Anonymkode: 598a1...c85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...